İş bulamıyor
İş beğenmiyor
İkisinin ortası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sistem baştan sorunlu. Kişiler kendilerini tanımadan, yeteneklerini keşfetmeden puanları hangi bölüme yetiyorsa o bölümü tercih etmek durumunda kalıyorlar. Bir de maaş durumu var. Çocuk sanata yatkın ama biliyor ki o bölüm de iş bulmak kolay değil ve statü bakımından çok yüksek değil. İlgi alanından vaz geçip statüsü, maaşı yüksek bölüm tercih etmek zorunda kalabiliyor. Ve sevmediği iş de yıllarca çalışıyor. Ya da felsefe seviyorsun bölümü okumuşsun ama felsefe bitiren öğretmenlik dışında ne yapabiliyor ki... O da atanabilirse. İş beğenmemezlik değil sistem baştan sona yanlış bence. Sosyologlar bir rapor hazırlasın ve o rapor uygulansın bak sistem nasıl düzelmeye başlıyor.
Bence okuyup da meslek sahibi olanlar okumadan iş bulmaya çalışanlardan daha şanslı bu konuda. Evet bazen beğenmemekte haklı oluyorlar özellikle de çoğu kişi alacağı maaşa bakıyor. Ama o konuda senin tecrübeni, başarı düzeyini hiç görmemiş insanlardan da en başından çok büyük fiyatlar bekleyemezsin. Ha işini çok iyi yapıyorsan da karşılığını verecek yerler bulamıyorsan ona sözüm yok.
insanlar iyi paralı iş arıyor 25 bine geçinemiyeceğini biliyor iş beğenmemeyle alakası yok. köle mi olsun millet diğerleri krallar gibi yaşarken. iyi de yapıyorlar. İnşallah o fabrikatörler asgari ücrete çalışacak insan bulamazlar giderek artar bu olay seve seve en az 50 bini verirler
Kocamın geliri aylık 200k olsun kafasındaki kadınları memnun etmek mümkün mü 😂😂😂
Kızlar zaten çalışmaz, 200k altındaki gelir kızı mutlu etmez fikrine kapılan erkek de o işi beyenmez 😂😂😂😂😂
Cevap
7Cevap
Gerçek manada çalışmaya değer iş bulamıyorlar. İşlerde fazla mesai ücreti yatmıyor, yıllık izin verilmiyor, bazıları sigorta bile yapmıyor. Yani çalışacak iş yok.
Ulke de herkes üniversite mezunu nerdeyse ve bununla gurur duyan kesim var. İş var ama ara elaman oda. Genel olarak yok yani. Üniversite mezunu ve alan açığına bakarsak
Asgari ücretin altı vasat bi işi kim ister,
İşverenler iyice sapıttı
Bence ikiside çünkü şu an iş bulmsk çok zorlaştı o işi bulmsk için ya cok mükemmel olmak gerekiyor ya da hiç insanlarda kendi seviyesinin altındaki bir işi seçmek istemez kendine layık görmez böyledir bu
Bir cogu begenmiyor. Az para ile kölelik mi yapılır diyorlar. E hc bir vasfını yok seni kim hangi şirketin başına ceo olarak atasın
Ikisinin ortası diyorum
Bence ikisinin ortası
İş bulamıyor
İş beğenmiyor
İs bulamiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?