Patronum kendisini dünyanın en iyisi sanıyor ama iğrenç bi insan?

10 aydır bi is yerinde sözde muhasebeciyim muhasebeye dair doğru düzgün birsey yaptığım yok. Teknik servis muhasebesi yok talep yonlendirme yok parca siparisi gecme Excelle form yazma patronun lafını çekme. Angarya sacma sapan isler yapip yaptığım isten de memnun edemiyorum. Patronum bağırmaya yer ariyor sürekli ama sürekli. Geçen gun bide utanmadan kameradan izlemis. Beni arayıp telefonla oynama diyo. Ertesi gun de kafani is dışında biseylere verme diyip laf söylüyor. Bense normalde aşırı sinirli bi insan olmama ragmen basiretim baglanmis gibi ses çıkartamiyorum. 2 senedir adamin yaninda en uzun çalışan insan benim. Artik ben de kendimi yetersiz gördüğüm icin. Gerçekten isleri yapmam istemiyor ve savsakliyorum. Sürekli ama sürekli bu sekilde olmasi beni de is ahlakindan noksan birakti. Ne yapicam bilmiyorum.

Patronum kendisini dünyanın en iyisi sanıyor ama iğrenç bi insan?
Cevapla