BİM de işe gireceğim de zor mu acaba çalışan ya da daha once çalışmış olan var mi?

Ben üni mezunuyum yaşadığım şehirde iş imkanı yok başka şehire gitme şansımda yok pek çalışmak istemiyorum o kadar okudum kendi işimi yapmak istiyorum ama maalesef şu an pek mümkün değil aklımı rahatlatıyorum ama emeklerimin sonucunu alamamak biraz ciğerimi yakıyor ya sanki çok huzursuzum arada bi ağlayasım geliyor gerçekten icimi nasıl ferahlatâcagim hiç bilmiyorum

BİM de işe gireceğim de zor mu acaba çalışan ya da daha once çalışmış olan var mi?
Cevapla