Sevgilim Boğaziçi'ni kazanınca çok değişti ne yapmalıyım ben onu kaybetmemek için?

Evet arkadaşlar sevgilimle ben lisede sınıf arkadaşıydık.3 senedir çıkıyorduk.Bu sene mezun olduk.Ösys'de o 504 puan aldı (TM) Boğzaiçi Üniversitesi İİBF İşletme bölümüne yerleşti.Aslında çok çalışkan değildi ortanın üstüydü işte ama son sene bende rahatsız etmedim (tabi bende sınava çalışıyordum.) Baya hırs yaptı çok çalıştı kazandı valla.Şuan tüm hukuklardan yüksek Boğaziçi işletme.Bense Marmara Ü. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümünü kazandım.Tabi onun bölümü üni.si falan süper bir üniversite.Özel sektörde çok büyük şirketlerde direk orta düzey yönetici olarak başlıyorlar.Çoğu Holdingin Ceo'su Boğaziçi İşletme mezunu.Çok kariyerli bir hayat onu bekliyor bide yüksek lisans yapmak istiyor iyice hırslandı.Ama sanki benle dalga geçmeye başladı konuşurken küçümsemeye falan başladı alaya alır gibi konuşuyor benle söylediklerimle dalga geçiyor.Ne yapıcam ben bilmiyorum çok seviyorum onu kaybetmek istemiyorum.Aklıma neden boğaziçinden bir kız bulmasın diyede gelmiyor değil.Ne yapmalıyım ben sevgilimi kaybetmemek için?

Sevgilim Boğaziçi'ni kazanınca çok değişti ne yapmalıyım ben onu kaybetmemek için?
Cevapla