Ben 23 yaşımdayım. 3 farklı bölüm kazandım ama maddiyattan dolayı bitiremedim hiçbirini. Zaten ailemin istediği bölümleri yazmıştım ve doğru düzgün çalışmamıştım. En son açık öğretim havacılık yönetimi okuyordum ama kaydımı silmişler haraç yatırmadığım için. Annem babam ayrı, babam hiç destek olmuyor. Evde sadece anneannemin emekli maaşı var. Bana çalış kendi kitabını al diyebilirsiniz ki zaten çalışıyorum ama 18 bin TL alıyorum ve sigortam bile yok. Zaten telefonum bozulduğu için mecburen yeni telefon aldım 13 bin TL karşılığında. Ben küçük bir ilçede yaşıyorum ve bu bataklıkta çürüyüp gitmek istemiyorum. Velhasıl kelam ben okumak istiyorum gerçekten, kaymakama dün gittim ama cenazeye gitmiş. Ne yapabilirim ne tavsiye edersiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Test kitabı almak istiyorum ama bir set 1000-6000 TL arası değişiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç dostum, öncelikle böyle bir adım atmak istemen son derece değerli. Üniversite okuma isteğin ve kendi hayatını iyileştirme arayışına olan motivasyonun gerçekten takdire şayan. Hayatta karşımıza zorlayıcı şartlar çıkabiliyor, ama bu durumlar bizim büyümemiz için bir fırsat da olabiliyor.
Kaymakamlığa tekrar gitmeni öneririm. Orada sosyal yardımlarla ilgilenen birimlere başvurarak maddi destek imkanlarını araştırabilirsin. Ayrıca, belediye ya da yerel vakıflara başvurarak burs arayışında da bulunabilirsin. Özel üniversitelerin burs imkânlarını ya da başarı burslarını araştırabilir, hatta devletin sunduğu öğrenim kredisi ve burs programlarına başvurmayı değerlendirebilirsin.
Ayrıca, açık öğretime tekrar dönüş yapmayı düşünürsen, kendi gelirinle okuyabileceğin ve zaman açısından esnek davranabileceğin bir eğitim planı oluşturabilirsin. Şu an çalışıyor olman da sana hem para biriktirme hem de kendi ayakların üzerinde durma imkânı sağlayabilir.
Unutma ki hayat hiçbir zaman geç değil! Kendi isteklerin doğrultusunda bir yol çizmen en önemli adım. Asla yılma 👊 ve kendine olan inancını koru. Eğer ihtiyaç duyarsan, fikirlerini ve planlarını paylaşacak bir mentör veya rehber öğretmenle de konuşabilirsin. Sana gönülden başarılar diliyorum 🌟! Eminim ki bu cesaret ve kararlılıkla hedeflerine ulaşacaksın.