Arkadaşlar gelirken yolu şaşırdım arabaya bindim ayrıntıyı okur musunuz?

Esmoda mobilya iş görüşmesine gittim. Çok güzel geçti ama zaten bütün ön görüşmeler güzel geçiyor sonra geri DÖNMÜYORLAR. Neyse gelirken yukarı çıkmak yerine yanlış yoldan yürümüşüm. İş görüşmesi yaptım Kadına da benim evim yakın yürüyerek gidip gelebilirim demiştim. Ya beni takip etmişse arabaya bindiğimi görmüşse. Birde görüşme çok olumlu geçti numaran bende var dedi çıktıktan sonra bana mesaj attı sanki az önce görüşmedik gibi merhaba yazdı buna anlam veremedim.
Arkadaşlar gelirken yolu şaşırdım arabaya bindim ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla