Kadınların güvenlik, polis ve askeri personel olmasını bir ben mi saçma buluyorum?

Yani olumsuz bir durum karşısında çok pasif kalıyorlar. Ortamı kontrol altına alamıyorlar. Yani bana göre kadının yapacağı meslek değil daha naif olmalı kadının yapacağı iş belki de yanlış düşünüyorum

Kadınların güvenlik, polis ve askeri personel olmasını bir ben mi saçma buluyorum?
Cevapla