Öğrenciyim bir restoranta çalışıyorum aylığım olduğu gibi bana kalıyor bir şeyler yapıp paramı değerlendirmek istiyorum?

Aylığım 25 bin civarı sizce bunu en iyi şekilde nasıl değerlendirebilirim?
Öğrenciyim bir restoranta çalışıyorum aylığım olduğu gibi bana kalıyor bir şeyler yapıp paramı değerlendirmek istiyorum?
Cevapla