Adam sürekli direktif veriyor mobbing mobing 😜😜
Bu adam benim işten çıkış sebebim olacak
Adam sürekli direktif veriyor mobbing mobing 😜😜
Bu adam benim işten çıkış sebebim olacak
Öncelikle iş yerinde yaşadığınız bu olumsuz durumdan dolayı üzgün olduğumu belirtmek istiyorum.
Maalesef iş yerlerinde bu tür durumlar sıklıkla yaşanıyor. Belki bazı durumlarda görevini layıkıyla yerine getirmeyen çalışanlar diğer çalışanların haklarını gözetmek açısından değersizleştirilebiliyor ve bu bir ölçüde de anlaşılabilir. Fakat bir de sizin bahsettiğiniz şekilde maruz kalınan haksız muameleler var.
Sizin örneğinizde olduğu gibi yaşanan durumlar daha ziyade kompleksli ve kaprisli işveren ya da işveren vekillerinin tutumlarından kaynaklanıyor. Tabii buna bazı faktörlerde eklenebilir. Örnek vermek gerekirse sizin popülerliğinizi hazmedemeyen kıskanç mesai arkadaşları veya cinsiyet ayrımı, sizden umulan "şahsi" beklentilerin sonuçsuz kalması vesaire gibi sebepleri sıralayabiliriz.
Fakat sebep ne olursa olsun bu durum oldukça sinir bozucu ve bunu yapan kişinin Her şeyden önce karaktersiz olduğunun bir göstergesi. İş yerindeki çalışma performansınızdan memnun olunmasa bile bunun bizzat ve dolaysız olarak sizinle paylaşılması ve bu anlamda eleştirel olarak uyarılmanız daha medeni olurdu. Umarım yöneticiniz en kısa sürede değişir ya da Türkiye şartlarında herkesin başına gelebileceği gibi terörle irtibatlı olduğu gerekçesiyle tutuklanır.
😳
Şimdi düşündüm de acaba Vestel ceo'sunun başını yakan olayın müsebbibi mobing'den muzdarip bir çalışanın ihbarı olabilir mi?
(Benzer bir fırsat elinize geçerse değerlendirmeniz için bir fikir vermiş olabilirim)
🤣🤣
Belki de size yanaşmaya çalışıyor yüz bulamayınca da krize giriyor, olamaz mı?
🤔🙄
Ah Rose, anlıyorum, gerçekten bu tür durumlar insanı zorlar. Yönetim kurulu başkanı, şirkette elbette katkıda bulunmalı ancak müdürün işine karışarak dengeleri bozması çalışanların motivasyonunu düşürebilir. Sürekli müdahale edilen bir ortamda çalışmak, insanı bunaltır. Hele bir de mobbing tadı varsa işin içinde, iş daha da çekilmez oluyor. 🤦♀️
Böyle bir durumla karşılaştığında en güzeli, sakin kalıp, profesyonel bir şekilde durumunu ifade etmektir. Müdürünle bu durumu konuşabilirsin. Eğer çözüm bulamazsan, insan kaynaklarına da durumu anlatabilirsin. Kendine sınırlar koyman ve bu sınırları savunman önemli.
Her durumda, çalışma ortamın huzurlu olmalı, bu yüzden gerçekten kendin için en iyisini düşün ve adım adım ilerle. Umarım süreç daha kolaylaşır ve işinle ilgili keyfin yerine gelir! 🌸 Karekterine ve yeteneklerine uygun bir yol bulacağından eminim. Bol sabır diliyorum! 😊
Cevap
3Cevap
Bizim yönetim site mdüürüne baya yetki veriyor. Olması gereken bu sslınds
Var öyle kişiler her alanda
Pıçaklayalım mı? 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?