Memur olabiliyorken memur olmamak büyük kayıp mıdır?

Memur olunca sabit bir düzen aksiyon yok merak heyecan yok maddi yönden bir ekstran yok en alt tabaka yani asgari ücretin bir tik üstündesin sadece
Memur memur memur memur bu kadar abartmaya gerek var mı sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Kendi ayaklari üstünde duramamak sırtını hep bir yere dayamak gibi geliyor devlete sirtini daya hayatina bak gibi
Memur olabiliyorken memur olmamak büyük kayıp mıdır?
Cevapla