Arkadaşlar çok kötüyüm lütfen bana yardımcı olabilir misiniz?

Arkadaşlar çok kötüyüm, kendimi çok kötü hissediyorum, moralim gerçekten çok bozuk, okulumdan nefret ediyorum, seneye son sınıf olacak olmama rağmen yine de dayanamıyorum artık hiç, seneye yatay geçiş yapıp gitmek istiyorum, çünkü çok ağır Bir okul, sürekli çok ağır ağır ödevler veriyorlar ve gitmek istememin asıl sebebi, bir tane hoca var, kafayı bana takmış resmen, ders başlıyor bitene kadar benimle uğraşıyor, kafasında var zaten o kadının, hiç normal değil, gitmeyeceğim zaten onun dersine bilerek artık, ben gerçekten artık dayanamıyorum arkadaşlar bu okula hiç, nefret ediyorum bu okuldan çok resmen, hayattan soğudum artık resmen baya baya, dediğim gibi geçiş yapıp gitmek istiyorum fakat geçiş yapmak istediğimi babama söylemekten çok korkuyorum, zaten çok korkak bir insanım ben, değişiklikleri ve başına iş çıkmasını hiç sevmeyen ve benim her şeyime sürekli karşı çıkıp duran bir adam zaten, adım gibi eminim buna da karşı çıkacak, sürekli son sınıf olacaksın zaten değişme okulunu felan diyip duracak, zaten aslında ben de hiç gitmek istemiyorum zaten, şehiri çok seviyorum çünkü diye ama gerçekten dediğim gibi bu okula dayanamıyorum artık hiç, çok kötü bir durumdayım gerçekten arkadaşlar, annem de Yok zaten, kaybettim onu, onu çok aşırı severdim, her şeyimdi o benim, ne yapmam lazım arkadaşlar, babamla çok sorun yaşayacağız dediğim gibi...
Arkadaşlar çok kötüyüm lütfen bana yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla