Diş hekimliği 1. sınıf öğrencisiyim ileride klinik açsam ne kadar kazanabilirim?

Çok zorlanıyorum derslerde şimdilik maddi odaklı düşünüyorum artık
En fazla nasıl bir yer açabilirim yani ne yaparsam en az 300k+ kazanabilirim?
Diş hekimliği 1. sınıf öğrencisiyim ileride klinik açsam ne kadar kazanabilirim?
Cevapla