Sizce de bu üslup yanlış değil mi yoksa ben mi çok takıyorum?

İş arkadaşımı müdür aradı ve ona dedi ki, kamerayı düzelt. Bende kameranın nasil oynadığını hiç görmedim, merak ya bakmak istedim. Müdür de iş arkadaşıma demiş ki söyle ona, avel avel bakmasın
ne kadar doğru bu? Komik de değildi ayrıca daha işe gireli 1 hafta olmadı.
Sizce de bu üslup yanlış değil mi yoksa ben mi çok takıyorum?
Cevapla