Arkadaşlarım yaptığım işi küçümsüyor kendine gerçek bir meslek bul yoksa ilerde aç kalırsın diyor. Öğretmenlik kötü meslek mi?

Arkadaşlarım yaptığım işi küçümsüyor kendine gerçek bir meslek bul yoksa ilerde aç kalırsın diyor. Öğretmenlik kötü meslek mi?
Cevapla