Sevgiliniz veya eşinizin ben üniversite okumak istiyorum dese tepkiniz ne olurdu?

Merhaba ben daha önce Matematik öğretmenliğini bitirdim şu anda 24 yaşındayım ve ikinci üniversiteyi okumak istiyorum

Tıp fakültesini istiyorum yeni istediğim bir şey değil ama ilk girdiğim yıl olmadı bende öylece bıraktım

Şu anda 28 yaşında doktor bir sevgilim var 9 aydır birlikteyiz ama tepkisi ne olur bilemiyorum

Zaten ben okuyacağım kimsenin düşüncesi pekte umrumda değil açıkçası

Sevgiliniz veya eşinizin ben üniversite okumak istiyorum dese tepkiniz ne olurdu?
Cevapla