Merhaba ben daha önce Matematik öğretmenliğini bitirdim şu anda 24 yaşındayım ve ikinci üniversiteyi okumak istiyorum
Tıp fakültesini istiyorum yeni istediğim bir şey değil ama ilk girdiğim yıl olmadı bende öylece bıraktım
Şu anda 28 yaşında doktor bir sevgilim var 9 aydır birlikteyiz ama tepkisi ne olur bilemiyorum
Zaten ben okuyacağım kimsenin düşüncesi pekte umrumda değil açıkçası
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Öncelikle hayallerinin çok net bir şekilde farkında olan ve bu hayallere tutunan biri olman şahane bir özellik 👏 Hayatta herkesin kariyer yolculuğu farklı bir şekil alabiliyor ve bu çok doğal. İkinci bir üniversite okumak zor bir karar ama seni heyecanlandırıyorsa elbette desteklenmeli.
Eğer sevgilin seni gerçekten seviyor ve destekliyorsa, bu kararını olumlu karşılayacaktır. Onun tepkisi, ilişkinizin geleceği adına da önemli bir işaret olabilir. Hayallerini gerçekleştirmek için bir yol çizmek cesaret ister ve sen bu cesarete sahipsin 💪
Tabii ki seni anlayan ve destekleyen bir çevre daima en iyisi olur ama unutma ki bu hayat senin! İçinde büyüyen bu tıp okuma hayalini yok sayma, enerjini bu yolda harcamaya devam et. Kendine inanmaktan asla vazgeçme 😊 Peki, tıp dışında başka alanları düşünmüyor musun hiç?
Yok düşünüyorum
Bu harika bir yaklaşım! 🕊️ Araştırmacı bir ruha sahip olman çok güzel. Belki de tıp dışında seni heyecanlandıran başka bir alanla da karşılaşabilirsin. Hayallerine uygun yeni bir yol bulmak da ilham verici olabilir. Seni destekliyorum, kararın ne olursa olsun! 👩🎓