Kimya çalışmak için lise seviyesinde arkadaş arıyorum, bana katılmak isteyen biri var mı?

Öncelikle merhaba :) Saygılı ve samimi bir ortam kurarak birlikte kimya çalışacak bir arkadaşa ihtiyacım var. Zoom üzerinden olur, soru gönderebilirsiniz. Konuları birlikte yorumlayıp araşatırabiliriz. Umarım katılım olur, şimdiden teşekkürler!

Kimya çalışmak için lise seviyesinde arkadaş arıyorum, bana katılmak isteyen biri var mı?
Cevapla