Kariyersel meseleler, akademisyenlik, öğretmenlik, doktora?

Merhabalar, ben bir öğretmenim. Aynı zamanda iyi bir üniversitede yüksek lisansımı tamamladım. Ales puanım da iyi 90 civarı.
danışmak istediğim şey;

İngilizce işini halledersem akademisyenlik veya doktora deneyebilirim.

öğretmenlikten devam edip ekstra mesleğim için bir şeyler yapabilirim.
Her iki durumun da dezavantajları ve avantajları var. Tecrübesi, fikri olan var mı?

Kariyersel meseleler, akademisyenlik, öğretmenlik, doktora?
Cevapla