Asgari ücrete öğretmenlik yapmak mı asgari ücrete bimde çalışmak mı?

Şaka değil. Matematik öğretmeniyim. Asgari zammından sonra maaşım asgari ücretle aynı seviyeye geldi. Sene başında asgarinin 5 bin TL üzerinde kalacak diye anlaşma yapmıştık. Şimdi de patron benim yanlış anladigimi söylüyormuş. Yarın restimi çekip ya çıkışımı ya paramı verin diyeceğim.

Bu arada çalışmamla ilgili de hiçbir sorun ve şikayet yaşamadım.

Asgari ücrete öğretmenlik yapmak mı asgari ücrete bimde çalışmak mı?
Cevapla