29 yaşındayım, üniversite okumadım ve çalışmıyorum. Evleneceğim zaman laf edilir mi?

Okumak kendim istemedim tembelim 😂🙈 Çalışmakta babam izin vermedi çok şükür durumumuzda orta gerek duymadım. Ve evleneceğim zaman laf ederlermi bu yaşa kadar neden çalışmadın filan diye (görücüusulü düşünüyorum ama 😅 yani tabiki bi yerde gorup begencen olacak oyle sevgili filan olmaz neyse ne ya
Güncellemeler
1 yıl
Burdan yorum yapan arkadaşlar teşekkür ederim hiç kötü yorum gelmemiş cansınız hadi soruyuda guncelledim gitti. 😊 begeni içinde teşekkürlerrrrrrrrrr
Güncellemeler
1 yıl
Ayyy süper soru seçilmiş ya sorum 🤗 Neyse burdan öncelikle Berat Kandilinizi kutluyor Allah gönlünüzden geçen bütün güzel dualarınızin kabul olmasini istiyorum. Sizde bana dua edin Şu kızın gönlünden geçen ne varsa Hayirlısiyla kabul olsun diye 😊 Bak buna inanırim Kulun Kula duası kabul olur 🤍🤍
29 yaşındayım, üniversite okumadım ve çalışmıyorum. Evleneceğim zaman laf edilir mi?
Cevapla