Gizli Üye(25-29)1 yılBu senin seçimin okumanın zararı yok🫰 Eğitimini al eş ise kolay kısmı diyenlere sesleniyorum 📢 DOĞRU DEĞİL !
Dogru adama denk gelmek çok ayrı bir şans kısacası, her şey daha iyi ve kolay olacağını düşünüyorum 🤷♀️ şu an ilk evliliği sonra eğitimi tercih etseydim diyorum 🤷♀️
Son bekar yaşım ama atamam olmadı bunun için emeğim, stresim, aile ve çevre baskısı, evlilik baskısı yordu evli olsam bunlar problem olmak yerine keyfi olabilirdi🤷♀️
Kısacası eğitimli bir anne, eş olup ev hanımı olacağım sonuç bu 🤭 eğitimi kafaya takma eğitim kalitesi düştü iş olanağı arttı istersen kolaylıkla açıktan üniversite okuyarak kendini geliştirebilirsin.🥰
03 Yorumla
Soran1 yılYa ne güzel yazmışin valla inşallah sende en kısa zamanda gönlüne göre eş sonra ataman olur. Bana gelirsek geçti ya okuyamam ki tembelim ben ders konusunda okulu bile zor gectim liseyi ahahahha İnsallah iyi biriyle evlenir evimin hanımi olurum bugun sene bana ben sana dua edelim olur mu. Ben çok inanırim dua ya kulun kula duasi kabul olur derler edelim birbirimize 🤗🤗
Cevap sahibi1 yılTelrkkür ederim güzel düşüncen için olur tabii çokta güzel olur Rabbım güzelliklere kolaylıkla ulaştırsın 🥰 boll amin 🤲🥰
Soran1 yılamin canım
En İyi Cevaplar
Okumamış olmanız hiç sorun değil, çalışıp calismamaniz da sorun değil, sizin tercihiniz, hatta bana kalırsa avantajlı durumda bile olabilirsiniz, günümüzde birçok çocuk anne baba sevgisinden yoksun bir şekilde büyüyor, neden? Çünkü, baba çalışıyor eve ekmek getirmek için, kadın çalışıyor finansal özgürlüğünü elde etmek için, ev ihtiyaçlarına tek bir kişinin maaşı yetmediği için vesaire... Bu durumlardan en cok etkilenen çocuklar oluyor ve hep anne baba sevgisinin eksikliğini hissediyorlar, ben inanıyorum ki sizden güzel bir anne olur. Özellikle anne sevgisinin yerini bence hicbirsey dolduramaz Yani demek istediğim ise bu pozitif taraftan bakmanızda fayda var. Bu arada benim hiç sevgilim olmadı, muhtemelen ben de görücü usulü evlenicem 😅😅
03 Yorumla
Soran1 yılya uzun uzun ne güzel yazmişsıniz evet ailemle olabildiğince vakit geciriyorum dediniz gibi teşekkür ederim Ikimiz icinde hayirlisi olsun diyelim 😊
Soran1 yılTeşekkür ederim bende sana 😊
1 yıl30 yaşında iki çocuğu olan evli bir kadın olarak neredeyse orta yaşa gelip hiçbir şey yapmayanları anlamıyorum ben iki çocukla üniversite okuyorum önlisans bitti lisansa tamamlıyorum ayrıca çocukların okulu dersi derken hayat akıp gidiyor senin yerinde olsam aşırı sıkılırdım hiçbir şey yapmamak bana göre değil bnde kesinlikle bir hobi bulmalısın hadi üniversiteyi boş ver meslek edinme kursuna git. Evlendiğinde kesinlikle eşin yüzüne vurur ve onca şey yaptığım halde kocam yüzüme hiçbir şey yapmıyorsun diyor görücü usulü hiç akıllıca değil.
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısin ama bence o evleneceğin kisiyle alakali baksana okudugun işin oldu halde demis yani dgisir evdede sıkılmıyorum gayette her gun dolu geniş bi ailem var vakit geciriyorum bidaha bu yasa gelmiycem için okumadim icin baska bi meslekte yapamam yani
Yapay Zeka Cevapladı
Canım öncelikle şunu söyleyeyim ki herkesin hayat yolu farklı, sen de kendi yolunda yürüyorsun 🌸. Evlilikte karşılıklı anlayış, sevgi ve uyum önemli. "Neden çalışmadın?" diye laf olur mu, evet bazıları sorabilir. Ama senin hayatına karar verme şeklin bu. Babandan dolayı çalışmamışsın ve bu düşük olmamış bir tercih. Gönlünde biri olduğunda seni olduğu gibi kabul edecek, bu tercihlere saygı duyacak biriyle karşılaşırsan zaten bu bir problem olmaz. Kendine güven, tatlım! Gerektiğinde yeni bir beceri kazanabilir, belki ufak da olsa hobilerini geliştirebilirsin. Önemli olan, şu anki ve gelecekteki mutluluğun! 😊💖
22 Yorumla
Soran1 yılsaol canım 🤗
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılinsanları takmayın siz de
20 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı. kimisi takılır. neticede hani dogal trendin dısında kalmıssın. fıstırıktan da olsa bi bölüm bitiriyorlar insanlar sırf lise mezunu denmesin diye. calısmamana da kımısı takılır. acıkcası bu devirde erkek ve kızlar değişti. annelerimiz zamanı gibi değil. calıssın ne var diyebilir.
ama sana gelen bunu bilerek gelcektir. kimisi bundan seni eler evet maalesef. hani calısmayan kız ne bilim hayalleri suslemez. biraz olgun biri cıkarsa dert etmez bence. ya da sen cok efso güzelsen. tatlıysan. üniversite kısmına ise bence cok takılmazlar. dediğim senin ne kadar adamın kalbine gireceğinle alakalı. elecek olan icin evet bahane veriyorsun.
kısmet bakalım. dediğim gibi bunlar tali kıstaslar. sen sonradan da calısabilirsin. su anda calısmıyor olsanda. seni begenirse hani sırf bundan elemez diyeyim. ama üst mertebe olanlar hani bi sordurur once. işte misal adam bi mevki edindi iş anlamında kariyer vs. dengine bakıcaktır.
23 Yorumla
Soran1 yılyaaa ne guzel uzun uzun yazmışınn ve çok doğru demissin yani off çok güzelim diyemem çirkinde degilim ama konuşmamla tavrimla cekiciyimdir. E tabi her şey kısmet Hayırlı insanlar cikarsin jnşallah diyeli...
Soran1 yılyok yok yapmam öyle bişey herkesi kendi yerine koyup öyle davrancan 😊
Niçin laf edilsinki evlilik gönül bağınızla kurulucak bir şey sizin mesleğiniz ve geliriniz üzerine kuruluyosa zati kaçın o evlilikten okumanın burdaki tek etkisi şu olabilir aranızdaki kültür farkı buda sosyal çevrenizle dengelendiğinde iki taraf adına bi sorun teşkil etmez çalışma kısmına gelirsek benim gözümde bi kadın çalışmak zorunda değil babası nasıl narin bi çiçek gibi gözünün içine bakıp yetiştirdiyse bizde aynı şekilde bakmak zorundayız madem istemesini biliyoz o zaman gözünün bebeği gibi bakmayıda bilicez ama kendi kararı çalışmak ister içinden geliyodur veya bir eğitim almak ister bunada engel olmaya hakkımız yok destek olmamız gerek
10 YorumlaAvantaj ve dejavantajları yaz
Teraziye koy düşün gözlemle önce ben ne istiyorum diye düşün bence
Bana kalırsa hem sevebileceğin hem güveneceğin huzurlu mutlu bir evlilik yapacağına gönülden inanıyorum soru İçin teşekkür ederim 🙏 Beraat Kandilini kutluyorum dualarımız kabul olsun inşallah Amin :-) 🌹12 Yorumla
Soran1 yılyaaa ne tatlısinn senn 😊 Seninde Allah gönlünden geçen ne varsa kabul etsin Aminnn
Gizli Üye(25-29)1 yılÜniversite okumamak hadi neyse istemeyebilirsin anlarım da, çalışmayarak bu yaşa kadar nasıl vakit geçirdin hiç canın sıkılmadı bi şeyler yapmak istemedin mi, ya da bu zamanda ne gibi beceriler uğraşlar edindin, benim babam da çalışmama izin vermiyor ama benimki para da vermiyor ortalığı yıkıyorum çalışıcam diye, bence her kadın az çok kendi parasını kazanmalı kimseye muhtaç olmamalı
21 Yorumla
Soran1 yılSıkılmak derken niye sıkılayim ya genis bir ailem var geziyorum gidiyorum vakit geciriyorum iş olunca Sıkılınmiyormu sabah git aksam gel eve
Bence aceleye getirme ablacim tam boyle hayatinin askini buldugunda onun pesinden git. Okumayarak hata yapmissin bari "evlenerek hata yaptim" deme. Dogru insan belki bir sene belki iki sene sonra cikacak karsina, o zamana kadar sabret ve kimseye kulak aldirma. Zaten sen okumamaya karar verdiginde de kimseye kulak asmamissin anladigim kadariyla. Kim ne derse desin, anca konusuyorlar. Bence kendinden emin oldugunda bas tetige.
20 YorumlaBen de 28 yasındayım ikinci üni okuyorum maalesef özelde uzun soluklu calısmadım bir kac tecrübem oldu kadınlar icin kesinlikle ya memuriyet ya da kendi işlerinin patronu olmalarını düşünüyorum yoksa çekilecek dert değil ha ceken cekiyor evet ama ben cekemem bu yüzden memuriyet olana kadar özel sektörde isim yok
12 Yorumla
Soran1 yılİnşallah istedigin olur 😊
- 1 yıl
@Slimgirly sen bekar misin kanka
Bu kişiye göre değişir. Ama laf olacak diye değil, kendi ayaklarının üzerinde durmak ve birine ihtiyaç duymamak için çalışmalısın bence. Öbür türlü bütün gün ev işi yapıp, yaranamayan, bakımsız, dırdırcı, ilgi bekleyen bir kadın olup çıkarsın.
31 Yorumla
Soran1 yılyok kız bakımlı olurum dırdır illaki olur aghahah hayırlisı olsun herşeyin diyelim
- Eğitim & Kariyer konusunda 339 cevap paylaştı.
1 yılEşin yamuk yaparsa babam benim arkamda diyebiliyorsan sorun yok
13 Yorumla
Soran1 yılderim cok şüküŕ
- 1 yıl
O zaman korkma. Ama babana bir şey olursa da bana bir şey olur dersende sıkıntı. Yani geçmişe döndüğünde her türkü yolumu bulurum diyorsan korkma. Ez cümle bu
Soran1 yıltamam saol
1 yılKendiniz gibi okumamış, cahil kalmış biri bulursanız sorun olmaz bence ,
14 Yorumla
Soran1 yılöyle yapcam teşekkür ederim
- 1 yıl
Aferin. Sözümden çıkmanız yasak size :)
Soran1 yılyok yok cıkmam
- 1 yıl
Aferin kızıma :) 🦴 bu da ödülünüz :)
Hemde nasıl artık dünürler gelinlerin de çalışmasını önemsiyorlar
21 Yorumla
Soran1 yılBabam beni calistirmadi ev hanimi olirum ben isterlerse
Gizli Üye(25-29)1 yılBence para biriktirip kazancı olucak bi yer bir şey satın al , çünkü çalışmıyorsun bari kira falan gibi bir gelirin olsun evlenince ihtiyacın olur az da olsa yardımcı olur ve laf sözlere karşı da iyi bir önlem bence
Zaten okuyan da bir gelir elde etmek için okur artk bu zamanda11 Yorumla
Soran1 yıldoğru diyorsun
1 yılAilen vefat ettiğinde ve sırtını dayayacak birisi kalmadığında geçmiş olsun denir en fazla
11 Yorumla
Soran1 yılBabamdan kalır bişeyler kalmasada gerek yok hepimiz bi karış topragimız olcak ailesi olupta sahip cikmayan o kadar kişi varki Allah aileme saglikli ömur nasip etsi
- Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.
1 yılEvet laf edilir..
En azından bir işin olsa daha iyi olur du
15 Yorumla
Soran1 yılev işiii olmaz mı 😂🙈
- 1 yıl
Ev hanımı mi olacan yoksa başkasının evini mi temizleyecen
Soran1 yıl3v hanımi
- 1 yıl
Bulacağın kişiye bağlı o zman seni öyle kabul etmesi için
Soran1 yıleder inşallah etmezse kendi kaybeder 🤪
- Eğitim & Kariyer konusunda 672 cevap paylaştı.
1 yılBen çalıştım da ne oldu aynı yastayiz bekarım
15 Yorumla
Soran1 yılkader kısmet canım
- 1 yıl
Öyle galiba çirkin hissediyorum kendimi artık
Soran1 yılkız olur mu profiline baktim gayet guzelsinn
1 yılTakma kafana sıkıntı olmaz durumu iyi olan birisiyle evlenirsin zaten ihtiyaç kalmaz
14 Yorumla
Soran1 yıldurumu iyi oluncada hadi bu defada rezil ederse insan olsun kıymey bilsin ya olur hepsii o getiriri bende tutumlu olurum olur her şey 🤗
- 1 yıl
Ya tabii ki önemli olan insan olması kıymet bilmesi hani sen çalışmaktan bahsettin ya ben o yüzden öyle dedim yoksa karakter olmadıktan sonra parası olsa ne olur
Soran1 yılaynen öylee haklısın
- 1 yıl
Öyle yani
Yo bence senin tercihin saygi duymak gerekir
114 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim valla şu yaşa gelmişsin calismamıs okumamişsın derlerseee nanay 😅😅
Soran1 yılyaaa çok guzel söz dur derlerse bunu deyim ben ahahahah
Soran1 yılKayseri 🙈🙈
Soran1 yılooo hemde nasilll
Soran1 yılsor bakim 😁
Soran1 yılvay uyanık vayy
Soran1 yılsay 🤪
1 yılNiye okumadım ki okumadigim içinde çalışamadım pişmanım diyeceğine evleneceğin kişinin ailesi laf söylermisinin derdine düşmüşsün birine hesap vereceksen o kendin olmalısın elalem değil
20 Yorumla
1 yılkadınlar olarak okuyup kendi ayaklarımız üzerinde durmamız çok önemli fakat herkes okuyacak diye de bir şey yok etraf üniversite mezunlarıyla dolu evleneceğin kişi de okumamış insansa laf etmeye hakkı yok fakat ben evlilikte erkeğin "zaten parası yok bana muhtaç " diye düşünüp her haltı yiyebilme potansiyeline sahip. Belirli kazancın olmayınca da çok kişi mecburen katlanmak zorunda kalıyor fakat ekonomik olarak özgür olursan anında bırakıp gidebilirsin. 🫠
20 Yorumla
1 yılBu süreçte kendini geliştirip, daha iyi bir insan olmaya harcadıysan mantıklı ama evde oturduysan sadece boşa geçmiş derim. Okumamak artık mühim değil bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBenim erkek kardeşim mühendis ve hiç çalışmamış okumamış birini aldı ama kız kendini iyi pazarladı yalan vaadler hep çalışmayan insan paranın kıymetini bilmez
40 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. Kim ne der bilmem ama hayatın boyunca erkeğe bağımlı ve muhtaç yaşayacaksın. Böyle isteyen erkekler de çok fazla evlenirsin ama özgür olamazsın.
20 Yorumla
1 yılAbla insaatci falan talip olur sana toplumda iyi bi kademeye kapak atmadigin icin adaylarinda cok ust birsey olmasini bekleme ha evet 150 k kazananida talip olabilir ama onunda gozu disarida olur desinler diye evlenir senle
06 Yorumla
Soran1 yılniye yaa kismeg bu işler helalindan para kazansin yeterr zengin olup adam olmadik sonra ben o zengin bana para verecek diye evlenmem zaten de
- 1 yıl
Para maksatlı demedim abla allah en iyisiyle karşılaştırsın seni ama kriterlere bakarsak vizyonlu bi kisiyle karsilasman çok zor vizyonsuz dumbelek bi adamlada asla evlenme bekar kal benim önerim kahrı cekilmez onun kumar oynar alkol icer eve gelmez aldatabilir çok cesitlisi var vizyonsuzun dikkat etmende fayda var
Soran1 yılya ne alaka vizyonlu olup karakter sahibi olmayan okumuş adam olamamiş bir süru var cevremdede bu işler kader kısmet diyelm
- 1 yıl
Para olarak demedim merve hanım vizyon olarak dedim babaniz emektar ellerinden öperim oturdugumuz evler hep onlarin sayesinde ama yeni nesil insaata girerse hayirlari olmaz diye düşünüyorum ben
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.
1 yılSenin tercihlerine laf eden birisiyle de zaten birlikte olma boş ver herkes okumak ya da çalışmak zorunda değil kolaydan hayat yaşamak da mümkün
10 Yorumla İslam'da kadının çalışması zorunlu değil, çalışmak isteyen özel olmasın memuriyet ise çalışmasına izin veririm ilerde eşim olursa tabi
Bunun harici çalışmak kadını baya ezer
Kendini kültürel anlamda geliştirsin yeterli
Önemli olan aile içi gizlilik ve mutluluk14 Yorumla
Soran1 yıl👏🏼👏🏼😊
Soran1 yılAmann ustaa be kısmetin nerde Allah bilir denk gelirr boş ver yaşa hayatıni parada biriktir tabi 🙈
1 yılSeni bilen zaten bilip gelir yani bunlar için de eğer maddi değilse hani evlilikteki amacı erkeğin bunlara baktığını pek sanmıyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın
- 1 yıl
@psikolojisigidik neden sildin
- 1 yıl
Tanişmak istemediğim icin
- 1 yıl
Ya iyi de niye hemen sildin
- 1 yıl
Napacaktim xmmfmf
- 1 yıl
Ya lütfen yeniden bi yaz 🙏
1 yılKimseler bir şey demez. Önemli olan kişiliğin ve ne kadar anaç olduğun. Evlilik yapacak erkek bunlara öncelik verir.
10 Yorumla
1 yılsorun eden olur sorun etmeyen olur.. burada senin kendi beğendiğin erkek modeli önemli. sen o modele uyuyormusun konusu daha önemli.
10 YorumlaBunda laf edilmesi çok saçma olur tabi kendini bilmezler oluyor arada umarım seni hep el üstünde tutacak biri girer hayatına
22 Yorumla
Soran1 yılAminnn saoll ne güzel bu mübarek günde dua aldim seninde gönlünden geçen dualar kabul olsun. Aminnnn
1 yılBilmiyorum bazilari kabul eder bazilari kabul etmez
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSaçmalama , dünyanın en mantıklı düşünen kadınısın sadece. Ben çalışıyorum ve evliyim. İnan ev hanımı olmayı isterdim. İşimi çok seviyorum ama ekstra yük yine de evlendiğin zaman
21 Yorumla- 1 yıl
İşi bırak
1 yılKendin için oku ve çalış... hayatın millete. göre değil
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 936 cevap paylaştı.
1 yılkimin haddine hayatını sorgulamak onu yapan olursazaten yol ver gitsin:)
10 Yorumla
1 yılSenden ilenden başkası karışamaz
Sen kendine karışmamışsın zaten başkası niye karışsın10 YorumlaKadın olarak çalışmak zorunda değilsin zaten. Zengin birini bul hayatına bak.
10 YorumlaHerkes okuyacak diye bi kaide yok önemli olan anlaşmanız el ne der diye yaşamayın
10 Yorumla
1 yılKimsenin ne dediğine göre değil kendi istediğine göre yaşamak gerekir hayatı.
10 Yorumla
1 yılOkuyanda işsiz herkeste bi çalışma aşkına tutulmuş nasıl mutluysan öyle kal
10 Yorumla
1 yılönemli olan tembel olup olmadığına karar vermeleridir
10 YorumlaNormal olan bu ne güzel ailen var sahip çıkan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılO kadar dert etme bende çalışmıyordum ailem istemedi çalışmamı durum iyidi dediğin gibi evlendim bebeğim var büyütüyorum takılma kısmetin varsa olur
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen okudum ne oldu yine işsizim okul zamanımda evlilik teklifi gelmişti kabul etmedim şu an hem işsiz hem bekarım ayrıca evlenip sonradan okuyan veya iş bulanlarda var bana hep önce ekmeğini al sonra evlen dediler hiçbiri gerçekleşmedi
02 Yorumla
Soran1 yılayy üzüldüm valla olsun kız ne güzel calışmışsın en azından ilerisi için emeklilik olur bende oda yok 😅 buna mutlu ol diye diyorum
Soran1 yılaaa şimdi tekrar okudum işte çalışmadin mı? neyse aman ne güzel evde ailenle vakit gecirdin benim gubi boşverr
1 yılKırsalda veya muhafazakar bir çevre de yaşıyorsan edilmez
11 Yorumla
Soran1 yılKayseri dogru muhafazakar bi ailede büyudum 🤭🙈
Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. insanın kendi kaderini başkalarının eline bırakmasıda ne bileyim
10 Yorumlaişte bizimde okuyup çalışmamızın sebebi erkeklere muhtaç olmamak laf getirmemek
014 Yorumla- 1 yıl
işe yaradımı bari
- 1 yıl
@dandeli0n evlimisin peki
- 1 yıl
işe yaramış mı diye çok merak etmiyorum :D
- 1 yıl
normal bir şey bu başarı gibi anlatman komik ben mi bakıcam sana ne bekliyorsun :)
- 1 yıl
evlisin demek mi haddi aşmak hay ben senin okudugun mektebi zaten sizin gibi kafalar dan ülke böyle beyniniz çürümüş kimsin sen hadden bahsediyorsun ingiliz prensesi mi basit bir cevabı getirdiği yere bak
- 1 yıl
@yaralıdavsan beyefendi konunun evlilikle alakası nedir peki madem bukadar önyargısız birisin neden bana bunu sorma gereği duydun kraliyetten gelmeme gerek yok senin gibi özel hayat nedir bilmeyen adamlara nerde durması gerektiğini göstermek için var bizim gibiler ve evet soramazsın bir kadına evli misin diye
- 1 yıl
aynen öyledir sonra evlenemiyorum diye ağlıyan kitle konuştu sana bir şey anlatmak konuşmak duvara karşı konuşmak dan daha sıkıcı biliyormusun özellerin ile baş başa bırakıyorum
- 1 yıl
evlenmeyi düşünmüyorum türk kızı ile ve aile yapım düzgün tartışma eylencesine takılıyorum sosyal medya pek kullanmam sanal arkadaşlık edinmem gerek duymam sen bilmem önüne gelen erkekle evlenen kızlara sormak lazım cinayetleri ilgilenmiyorum
Soran1 yılArkadaşlar öncelikle ikinizde kendine göre haklı ama yanlış soru ve tavırla yanlış anlaşılmış bu yüzden kalp kırmayın birbirnizin.
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır ev hanımına da gerek var bazı erkekler ev hanımıyla evlenmek istiyor, laf edilmez kendini üzme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHala okuyabilirsin gençsin :) Baban senin hayatına karışamaz. Allah sana verdi bunu...
10 Yorumla
1 yılMutfak ve ev işlerinle aran iyise tammsın sen gizli 🌹
00 YorumlaAylık şahsi harcaman ne kadar ortalama
15 Yorumla
Soran1 yıl1000 lira bazen 500 o degisiyor ya
Soran1 yılalıyorum ama genelde yurt disindan akrabalarim var ordan geliyor cok pahali almam en çok esofman alirim ben ya 😂🙈
Soran1 yıltovbe tovbe kedimi olduk 😂 yemekte bilmem kedi olduysak o yapar ben yerim
Eğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı. Yeterince paran varsa kimseyi ilgilendirmez
14 Yorumla
Soran1 yılyoksa eğer 🙈
Soran1 yılamann gelecek nekii belki hayal ettimiz hayatin icinde yokuzdur
1 yılEvlenme evleneceksen 30 yaşına girmeden evlen
12 Yorumla
Soran1 yıl4 ay var nerden bulcam yaaa ayyyyyy😂😂
- 1 yıl
O zaman işin zor Allah yardımcın olsun ama sosyal medyadan bulabilirsin
1 yılLâf edemez maçası yemez
11 Yorumla
Soran1 yıl👏🏼😊
1 yılSana kim laf edebilir ki aaa
14 Yorumla
Soran1 yılyaaa öylemi diyon 😁
- 1 yıl
He öyle diyom
Soran1 yılsaol dostumm 😉🤗
- 1 yıl
Rica dost
- Eğitim & Kariyer konusunda 460 cevap paylaştı.
1 yılKısmetin varsa hic biseye gerek y9kk
14 Yorumla
Soran1 yıldemiu her şey kısmet 🤗
- 1 yıl
Nasip kısmet kader
Soran1 yılevet öyle sen evlimisin sende durumlar ne
- 1 yıl
Cokk sukur bekarim
Gizli Üye(36-45)1 yılBöyle insanlara sinir oluyorum. Dengini bul. Misal işsiz güçsüz okumamış.
07 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın kankam
Soran1 yılHaklısın kankamm
- 1 yıl
Neden gizli yazdın ki level 1 im istesem de özelden yazamam 🥹
Soran1 yıltüh bee neyseee
- 1 yıl
Sen yazar mısın lütfen 🙏
- 1 yıl
Hadi lütfen
1 yılBen de çalışmıyorum 29 ramak kaldım herkes çalışmak zorunda mı yani
10 Yorumla
1 yılBilemem abla. Tercih senin. Bir yaştan sonra sana akıl veremem.
10 YorumlaMaddi durumu iyi ise kocanın sorun yok ama maddi durum iyi değilse calisirsin
10 Yorumlabir şey olmaz seven seni olduğu gibi kabul eder merak etme tek sen değilsin sonuçta
10 Yorumla
1 yılOlmaz bence zaten okuyan da ıssiž okumayanda ışşiž
10 Yorumla- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer