Yksye hazırlanmak ıcın cok mu gec kaldım?

kızlar ben yksye hazırlanmaya maalesef ki bu ay başladım disiplinli bir sekilde calısmaya devam edersem canakkale 18 Mart gastronomi gelir mi taban puanı 380bın ıdı en son baktıgımda ya da odagımı farklı daha dusuk puanlı bı bolume mı cevırmelıyım sınav hazıranın ortasında ne dusunuyorsunuz
Yksye hazırlanmak ıcın cok mu gec kaldım?
Cevapla