Selamm! Polislik ve bölümler hakkinda aklıma takılan bir kaç soruyu cevaplar mısınızz?

Ben şu an... sınıfım ve ileride meslek olarak polislik okumak istiyorum ama bazı şeyler hakkında pek bilgili olmadigimi farkettim bazi kurallar olduğunu tabi ki biliyorum bolum olarakta arastirdim ve sayisal sözel ea farketmedigini ogrendim sayisalim pek iyi denemez sınavlarından gecicek kadar var teşekkür aldim 1. donem ama yine de yeteri kadar iyi olmadığını farkindayim ea secmeyi dusunuyodum ama sozel seçip polislik okumak varken ea secmeme gerek var mi sonucta sozelin matematigi daha genel odakli ama şu konuda da biraz tedirginliğe dusuyorum sozel secersem ve polislik okuyamazsam eğer sozelden nasil bi bolumde ilerleyebilirim polislik disinda bı meslege ilgim olduğu pek hatta neredeyse hic söylenemez ama kucuklukten beri resim yaptigim icin resmim cok iyi diyemem ama yine de ortaokulda ki sergide sergilenecek kadar iyi diyim siz anlayin olmadi sozelden resimle ilgili bı bolum secerim diye dusunuyorum ama var mı ondan da pek emin degilim ayrıca sectigim bolum yani sayisal sozel ea sinavda nasil bı farklilik sagliyo ayt tyt tam olarak nasil bir sey bunu da aciklarsaniz gercekten cok iyi olur ayrica polislik icin şuanda yapmam gereken bir spor var mı sizce fiziksel olarak biraz daha iyi olmak icin son bı soru daha soriyim biraz fazla uzun oldu farkindayim ama gercekten cok aklıma takilan sorulardi bunlar son sorum polislikte cocuk polisi ve normal polis sivil polislik arasında cok bı fark var mı cocuk polisligini secsem nasil olur normal ya da sivil secsem nasıl olur ne gibi farkliliklar olurr? sorularim bu kadardi bildiğiniz kadar bı kaç soru cevaplarsanız gercekten cok mutlu olurum simdiden tesekkur ederimmm.
Selamm! Polislik ve bölümler hakkinda aklıma takılan bir kaç soruyu cevaplar mısınızz?
Cevapla