Arkadaşlar sizce is bulamıyorum moralim çok bozuk ya 32 yaşında birinin iş bulamaması normal mi?

32 yaşındayım marketten başka hiç bir işte deneyimim yok. 30 yaşımdan önce çok sallamazdim ama artık bu beni çok rahatsız ediyor ne yapacağım ben fikir verir misiniz?
Arkadaşlar sizce is bulamıyorum moralim çok bozuk ya 32 yaşında birinin iş bulamaması normal mi?
Cevapla