Lise yılları farklıdır.. Sizin var mı gülerek hatırladığınız anılarınız.. 😂😂 Pamukeller klavyeye hadi anlatın da biraz eğlenelim.. 🥳😂

Lise yılları farklıdır.. Sizin var mı gülerek hatırladığınız anılarınız.. 😂😂 Pamukeller klavyeye hadi anlatın da biraz eğlenelim.. 🥳😂

Bizim zamanımızda lise 3 seneydi. 3 sınıfın sonunda herkes rapor falan alırdı işte üniversite sınavına hazırlanmak için. Biz de son zamanlarda işte arkadaşlarla piknik yapmaya gidelim dedik. 10 arkadaş olan okulun bahçesinde buluştuk oradan pikniğe gideceğiz. Günlerden de pazartesiydi işte. Bizdeki saflığa bak okulun bahçesinde buluşuruz bir de. O sırada arkadaşların ikisi top oynuyor birbirlerine top atıyorlar. Arka taraftan müdür yaklaştı geldi ne yapıyorsunuz burada dedi. Biz de dedik ki pikniğe gidiyoruz. Rapor alıyorsunuz alıyorsunuz ders çalışacağız diye dedi pikniğe gidiyorsunuz dedi. Arkadaşlardan bir tanesi de dedi ki biz devamsızlık hakkımızı kullanıyoruz dedi. Güler misin ağlar mısın. Tabii biz pikniğe gitmiştik o gün.
Doğrucu davud dedikleri o olsa gerek.. 😅 Yalnız hakkeden beden okulun bahçesinde buluştunuz.. 😂😂
Kaçtığımızıda saklamamak için sanırım. Göğsümüzü yere göre kaçıyoruz dedik demek ki 🤣
Aynen öyle olmuş.. 😅😅
okuldan kaçmak için raporu bir ben analamadım ya içim yanar birgün gittim hastaneye oram ağrıyor buram ağrıyor nasıl rol kestiysem kanser tehsışi koyucaklar nerdeyse dişi bir hemşire bekle iğneyi alıp geliyorum dedi neden dedim kalçana iğne yapıcam hemen kaçtım
okulda futbol takımı kaptanı olup hayatın da kıtabı açmamış biri olarak bir kız için kütüphane kolu olmuşlugum bile var uzun diye yazmadım ah sarışın mavi gözlü pelin su kanıyan yaram kız deli gibi seviyor beni kötü kaderim yakamı bırakmıyor hocanın yanına gittim ben kütüphane kolu olucam dedim kadın ne şaşırmıştı sen ve kitab dedi güldü pelin görünce anladı ama okuma araştırma aşkım burada başladı aslında :D
Kahkaha attım.. 😅😅 Güzel bir şeye vesile olmuş Pelin su.. 🤣🤣
ek bilği ingilizce hocam sarışın mavi gözlü güzel bir bayandı yerli malı haftasın da beyaz şarap çicek alıp yanına gitmiştim ciddi düşünüyordum kadın ne şaşırmıştı kaldır şu beyaz sarabı çicekleri aldı ama işte kocaya kaçtı o gündür ne ingilizce hocalarını sevdim nede konuştum bu mesleği icra eden biri ile bir hafta da aç kaldım yanlış yatırımım sayesinde
bakıyorum o zaman ki halime 14 yaşım da 30 yaşında kadınlara bile yürüyordum
güzel sarışın mavi gözlü olması yetiyordu :D
Çapkındın yani.. 😅😅
evet :D
evet şimdi 34 yaş o duyguların artık hiç biri yok kızlar saolsun ayrıldıgım da kıza çicek alan insandan mezarına tabutuna civisi çakan insan yaptılar zalımlar
Ayy senin sorunla aklıma geldi şimdi tekrar gözümde canlandı o rezil olay 🤣🤣 lise son sınıftaydım tabi artık sınavda yaklaştığı için hocalar bile doğru düzgün derse gelmiyodu ama bizim sınıfta olmamız gerekiyodu tabi daha rapor aşaması gelmemişti erkendi😂 bizde ne cesaretse sınıftan çıktık aşağıya inicez tarih hocasıyla bi denk geldik sınıfa dedi tamam dedik o gitti biz yine çıktık alt katta yine denk geldik her katta adamın karşısına çıktık resmen yakalamaç oynadık ya 😂 herşeyiyle çok güzel zamanlardı ♥️
Ay eğlenceli yıllardı.. 😅 Bizim de bir coğrafya hocamız vardı.. Birine kızdığı zaman sessiz sessiz gelirdi.. Sonra gençler diyip kime denk gelirse artık omuzunu çürütürdü resmen.. 😅 Neyse ki beni çok severdi.. 🤣🤣
Aynen öyle ama ben örnek öğrenciydim.. 😜 Severlerdi öğretmenlerim.. 😂😂
😂😂 Dersin huzurunu hiç bozmazdım.. 😅😅
Hatırlarlar inşallah.. 😅😅
Cevap
49Cevap
hayır hiç yok maalesef
Olmaz olur mu?
Bizim sınıfta garip bir kişilik vardı. Dersle işi olmaz pek haylaz biriydi. Bir gün sınavda yanındaki arkadaşla sınav kağıtlarini değiştirmişler. Haliyle bunun ismini soyismini arkadaşı yazmış.. Bu çocuğa da mal müdürü diye seslenirlerdi. Yani lakabı öyleydi. Bu arkadaşı şakasına sınav kağıdında isim soyisim bölümüne mal müdürü yazmiş. Ardindan silmeyi unutmuşlar. Hoca puanlari sinifta yazili kağidindaki isimlere bakarak bir hafta sonra açikliyor. Kim bu mal müdürü demez mi? Sınıf bir koptu bir koptu hala aklıma geldikçe gülümserim.😄
Kahkaha attım.. 😅😅 Çocuğu o an düşünemedim.. 😂😂
Çocuğun suratındaki ifade zaten aynen bu sahnedeki gibiydi. Daha neler var neler 😅 üniversite, askerlik derken kahkaha tufanıydı. 😄
https://youtu.be/7AHBHLauOQU?si=L88gDTe7sd8LnUe_
Kahkaha attım şu an.. 🤣🤣🤣
Gülüşünüz daim olsun. 😄
Teşekkür ederim sizinde daim olsun.. 😂😂
😉
Mezuniyet töreninde, siyah etek beyaz gömlek topuklu ayakkabı giyecektik. Ben o zamanlar topuklu ayakkabı giymiyordum, yoktu benim. Arkadaşım dedi ki "ben sana veririm". Neyse aldım giydim falan. "Manken gibi olmuşsun" falan diyorlar, ben çok mutlu oldum. Verdiği ayakkabı platform topuk, ben yürüyemedim, müdürün önüne cumburlop 😂😂🤭. Hiç unutmuyorum ya 😆😑
Ay inanmıyorum çok kötü bir an.. 😂😂 Kusura bakma o anı düşünce kahkaha attım.. 🤣🤣
Ben de hatırladıkça gülüyorum 😅😅😊
Unutulmayacak bir anı olmuş.. 😅😅
Bir gün beden eğitimi dersindeyiz, voleybol oynuyoruz. Top bana doğru geliyor ama bir şekilde o kadar yanlış hesapladım ki topu tutmak yerine ters bir hareketle yere düştüm. O sırada arkadaşım “Artistik hareketler için teşekkürler!” diye bağırdı, herkes kahkahaya boğuldu. Ben de yerden kalkıp, “Görsellik her şeydir!” diyerek durumu kurtarmaya çalışmıştım. O anı her hatırladığımda hâlâ gülerim. Lise işte, küçük utançlar bile eğlenceli bir anıya dönüşüyor.
Harika bir anı olmuş.. 😅😅
Evet😅 daha pek çok anım var. Lise arkadaşlarım süper insanlardı. Hala görüşürüz.
Lise yılları bir başkadır..
Evet🎈🎈
Lise anılarım iyi değildi genellikle. Ama bizim okulda kızlar ve erkeklerin beden eğitimi dersi ayrı oluyordu. Birgün tenefüste kızların devam eden beden eğitimi derslerini izlemeye gittiğimizde kızların kadın öğretmeni füze memeli Süheyla şıllığı bize "defolun buradan pis cenabetler" diyip spor salonundan kovunca biz de spor salonunu onların üstüne kilitleyip kalmıştık.
Okulda bu durum yayılıp olay olmuş ama yakalanmamıştık.
Yok artık yazık kızlara.. 😅😅
Kurunun yanında yaş da yanmış. 😂
Bir az yaramaz bir çoçuktum sevmediyim dersi bozardım yanıma kim geçse mutlak sohbet ederdi ders bozlrdu. bir gün hoca sınıfn en sessiz çocuğunu sırf ben konuşamayım diye ama çocuk da cidden sessiz gören dilsiz sanar anca susardı nadiren ders cvb verirdi neyse yanıma oturtdu bir az sora onunla maç ves konuşmuşdum hoca hayrete düşmüşdü yıllarca sesini duymadkları çocuk çatır çatır konuşuyodu alkışlamışdı beni sınfda
Çok güzel bir şey olmuş aslında.. 😅😅
Ay bu çok kötü olmuş.. 😅 Ama o çocuk için de unutulmayacak bir anı olmuştur.. 🤣🤣
En arkada oturuyordum ve dörtlü bir arkadaş grubumuz vardı. Bir ara arkadaşım torpil getirmiş okula, tabi bende rahat durur muyum :D 40 dakikalık tenefüse girdik ve bir önümde oturan arkadaş uyuyordu. Sınıf dağılınca 3-4 kişi kaldık sınıfta torpili aldım ve usulca çakmağı çıkarıp zarar vermeyecek şekilde sırayı siper edip ateşledim :D :D pat diye patladı torpil ve çocuk altına kaçırdı :D ve disipline gitmişti ve bana hiç bir şey olmamıştı :D
Hadi ya ciddi misin.. 😅😅 Çocuğun ne suçu var orada ya.. 🤣🤣
Ayy çok kötü bir şey.. 😅😅 Düşünmek bile istemiyorum.. 😂😂
Ay ya ne kadar kötü.. 🤣🤣🤣 Ben hiç anlatmayayım.. 😅
Toplu anlatacağım..
😅
Nasıl yapayım.. 😅
Bizim zamanımızda okula telefon götürmek yasaktı.. O gün de bende telefon vardı.. Servisten bir arkadaş okula gelmemişti okulun bahçesinde beni aradı.. Daha doğrusu telefonun sahibini aradı.. 🤣🤣 Telefon sevgilimin telefonuydu.. Aksi gibi nasıl olduysa telefonu meşgule alırken sesi açılmış.. Arkadaş tekrar arayınca telefon derste çaldı.. Derste branş dersimizdi ve aynı zamanda sınıf öğretmenimiz ve disiplinli birisiydi.. Hoca o telefon kimin dedi kimseden ses yok.. 😅 Arkadaşlardan birini müdür yardımcısını çağırması için gönderdi.. 😂 Arama yapılmaya başlandı ben çaktırmadan telefonu botumun içine koydum.. 😂 Arandıktan sonra tahtaya çıktık.. Botumun içinden alıp cebime koydum hemen ama elim nasıl titriyor telefon benim değil.. 😂 Hemen telefonu kapattık ama sınıfta kaç kişinin telefonu alındı dilekçe düzenlenip aileleri çağrıldı.. 🤣🤣 Teneffüs oldu arkadaş benim peşimi bırakmıyor senin yüzünden diye.. 😅 Gittim telefonu teslim ettim.. Al şu telefonu ortadan kaybet.. 😅 Arayan arkadaşa verdik bizi arasalar da teneffüste bulamadılar telefonu.. 🤣🤣
Servise binince arkadaşa nasıl kızıyorum.. 🤣🤣 Okula geldin hadi geldin niye arıyorsun dedim.. 😂😂
Çıkış saatinde okula gelmiş deli..🤣🤣 Neyse çok işimize yaramıştı.. 😂😂
Aklıma geldikçe hala çok gülerim.. 🤣🤣
Telefonu alınan arkadaşın biri çok çaba sarf etti ama yakalatamadı.. 🤣🤣
Süper lisede dersleri pek takmayan tembel öğrencilerden biriydim. Bir dersin hocası sorunun cevabını sadece ben bildiğim için aklınca sınıfı aşağılayacaktı ve adımı söyleyerek dedi ki : “ X bile biliyor ama siz bilmiyorsunuz” dedi. Ben de cevap olarak “ ben bilebiliyorum ama siz bilemiyorsunuz dedim kelime oyunu yaptım hoca afalladı :)))
😅😅
Her günüm kavga dövüşle geçerdi. Maltepe'nin en belalı liselerinden biriydi. Adı Hasan Şadoğlu Lisesi. Durmadan Gangsta's Paradise yaşardık.
O yüzden hatırlamak istemem.
Bir keresinde iki kişi beni sıkıştırmıştı. Birine vururken öteki arkadan saldırıyordu * birden Coğrafyacı İmdat hoca geldi ve sorgusuz o elemana daldı. İkiye iki aldık bebeleri...
Kulakları çınlasın...
Lise yıllarımda gülerek hatırladığım birçok anı var ama mezun olalı tam 14 yıl geçti, bu yüzden bazı detaylar silinmiş gibi hissediyorum. Yine de en çok arkadaşlarla ders aralarında yaptığımız şakalar ve öğretmenlere yakalanmadan planladığımız küçük yaramazlıklar aklımda.
.
lise değil de başka okulda yaşanan 2 olay var. bi kere bizim sınıfta 2 erkek vardı diğeri sınıfın sorunlu çocuğu denecek tipten. neyse bu diğer çocuğun sırasına çıktı üstüne doğru bilerek gaz çıkardı.. çocuk yüzünü tuttu ağladı sjshsj bi de ben ilkokulda kız ve erkekler tuvaletinin ayrı olduğunu biomeyip erkekler tuvaletine girerdim sjsjsj
Valla baya anim var. Her şeye rağmen eğlenceliydi. Ama en akılda kalan anim okulda makyaj yapmak yasaktı. Sevdiğim çocuğun sınıfına giderken makyaj yapardim. Onun gözüne gözükür sonra tuvalete gider makyajımı çıkartırdım. Her tenefus o sınıftaydım 🤣 Sayesinde kendime o sınıftan kız arkadaş bile buldum. Beni aldatan sevgilimi de sinif arkadaşlarım mudur yardımcısına dovdurmustu. Şimdi o mudur yardımcısı kız kardeşimin okulunda 😂 Baya güzeldi o yıllar ya
Lise yılları güzeldi.. Sınıfça toplanıp çiğ köfte partisi yapardık. Herkes öğle arasında kimseye yakalanmadan pijamalarını giyer sonrada oturur yer ve dedikodu yapardık.😄
😂😂😂
Bir gün koroya çıktım sesim detone olmuştu tüm salon bana güldü tabi bende kendime. Şarkı sözleri yerini kahkahalara bırakmıştı. Bunu hiç unutmuyorum ama tatlı bir anısı var bende😅😅
Şarkı sözlerini unutmadıysan sonrasında sıkıntı olmaz bence.. 😅😅
Valla unuttum gitmişti salonla birlikte söyledik😅
Bu daha güzel olmuş.. 🤣🤣
Hangi şarkı olduğu aklımda kalmış bak. Bu Ajda pekkanın sanane şarkısıydı. Sanane sanane diye omuz atarak söylerken sananeeee diye berbat bir ses oldu bende bir anda😅😅
Ay düşündüm şuanda gülmeye başladım.. 😅😅
😄😄🌸
İyi kandiller bu arada💕
Teşekkür ederim sana da hayırlı kandiller.. 🥰
Sağol canım benim🌷
🌸🌻
Var tabii ya olmaz mı hiç bir kere basketbol topunu hocanın kafasında fırlamıştım yanlışlıkla adam 2 gün hastnede yatmıştı sonra beni takımdan kovdu tabi 🙂
Yok artık.. Adam haklı takımdan kovmakta.. 🤣🤣 Can sağlığını düşünmüş.. 😅
Vay iyi olmuş o zaman onlara.. 🤪 Kaybetmeleri senin işine yaramış.. 😅
Lise 2 kırk yılın başı okuldan kaçmışız o günde peder bey sen okula gel öğretmenlere sorgu sual yapmaya 🙄
Kötü bir tesadüf olmuş.. 😅😅
Tam bir hababam sınıfında okudum ben ya. 4 senenin sonunda tek parça halinde mezun olabildiğime seviniyorum 😂 Ha güzel anılar da biriktirdim elbette
Geçmiş olsun diyelim o halde.. 😅😅
Diyelim bence de ya gayet sağlam psikoloji ile çıktım o okuldan sonra 😄 yaşarken zordu ama anılar eğlenceli kaldı diyebilirim ama 😅
Maşallah maşallah.. 😅
Sen de anlatmadın ama seninkine de maşallah 😅
Bizim zamanımızda okula telefon götürmek yasaktı.. O gün de bende telefon vardı.. Servisten bir arkadaş okula gelmemişti okulun bahçesinde beni aradı.. Daha doğrusu telefonun sahibini aradı.. Telefon sevgilimin telefonuydu.. Aksi gibi nasıl olduysa telefonu meşgule alırken sesi açılmış.. Arkadaş tekrar arayınca telefon derste çaldı.. Derste branş dersimizdi ve aynı zamanda sınıf öğretmenimiz ve disiplinli birisiydi.. Hoca o telefon kimin dedi kimseden ses yok.. Arkadaşlardan birini müdür yardımcısını çağırması için gönderdi.. Arama yapılmaya başlandı ben çaktırmadan telefonu botumun içine koydum.. Arandıktan sonra tahtaya çıktık.. Botumun içinden alıp cebime koydum hemen ama elim nasıl titriyor telefon benim değil.. Hemen telefonu kapattık ama sınıfta kaç kişinin telefonu alındı dilekçe düzenlenip aileleri çağrıldı.. Teneffüs oldu arkadaş benim peşimi bırakmıyor senin yüzünden diye.. Gittim telefonu teslim ettim.. Al şu telefonu ortadan kaybet.. Arayan arkadaşa verdik bizi arasalar da teneffüste bulamadılar telefonu..
😂😂
Ahahaha bizim zamanımız diye bahsettiğin aynı zamanlar zaten benim de zamanım yani 😂 ah oh telefon saklama maceraları ve dikkatsiz birinin telefonunun çalması (senin gibi) ne adrenalinli zamanlardı ya 😅
Ay napalım olmuş öyle bir şey yapacak bir şey yok.. 🤣🤣 Kalan sağlar bizimdir.. 😅
Hahaha tatlı kızsın sen zaten çok kızmamışlardır sana yine de di mi 🤣
Hayır arkadaş çok uğraştı ama o gün okulda olmayan servis arkadaşıma verdiğimiz için yakalayamadılar.. 🤣🤣
Sen de hababam üyesiymişsin tam ya bizim sınıfa yakışırmışsın hahah 🤣
Yok aslında tam aksine örnek öğrenciydim.. 😂 Hocalarım çok severlerdi beni.. 😅 Benim okula telefon getirmeyeceğimi bildikleri için çok umursamadılar arkadaşı.. 😅 Şikayet eden ne de olsa sınıfın en sorunlu öğrencilerinden biriydi.. 🤣🤣
Ahaha ben de öyleydim ya ispatlı bir suçum bile olsa hocalar "bilerek yapmamıştır. Bu serseriler tehditle, şantajla, zorla yaptırmıştır" diyip bana ceza vermezlerdi 🤣
Güzel yıllardı.. 😅
Aynen ya böyle mazi diye bahsetmek bir küçük üzmedi değil 😅
Aynen öyle.. 😊
Seni eski hesabımdan hatırlıyorum galiba çok eski bir üyesin di mi 🐱
Eski hesabınız nedir.. Evet eski üyeyim..
jackass'ti yine ama sonu 09 falandı galiba. Masterdım ben de 12 senelik üyeydim
Hiç hatırlamıyorum..
Üzdü..
Çok da aktiftim ya hayatımı kısıtlıyordu o derece 🤣
Hımm anladım hiç hatırlamıyorum açıkçası.. 😅
Ben hatırladım seni ama canın sağ olsun. Jackass is back 😅
🤷🏼♀️
Evet çok var 🤦🏻♂️😂 okuldan firarlar mı kaçak kuytuda sigara içmek mi öğretmenlerle olan diyaloglar mı 🤦🏻♂️
Maşallah bir kubbe alsaydık.. 😅😅
Kısacık bir bölüm alsaydık demek istedim. 😅
Klavye sağ olsun yine yazdığımı düzeltmekle meşgul.. 😅
😂😂😂
Merdivenden düşmüştüm idare katında hemde erkeklerin önüne😂😂😂
🤣🤣
İlkokul orta okul ve liseyi hatta üniversiteyi dışardan bitirdim o yüzden anım yok
Sağlık olsun..
Ahhaha sınıftan bi erkek saçımı çekmişti bende kafasına portakal atmıştım dnjdndndnd
😂😂
Tuğçe diye bşr kız vardı sümüklünün tekiydi. Sürekli grip olup foşur foşur burnunu silerdi 😄
Ayy başka anı mı bulamadın.. Midem bulandı..
Aklımda o kalmış ne yapayım😄
Ay ben bunu anında silerdim hafızamdan.. 😅😅
Zaten iki ihtimal var ya tamamen siliyorsun ya da kazınıyor beynine 😄
Silmeyi tercih ederim.. 😅
Okuldan kaçardık sürekli. Birgun babama yakalanmıştım çarşıda denk gelmiştık 😂
Tepkisini merak ettim doğrusu.. 😂😂
Ne işin var burada eşek sıpası doğru arabaya demişti 🤭🤭
Bu kadarıyla atlattıysan bişey değilmiş.. 😅
Haziran başı idi ders yoktu kaytardık ekinlerin arasında 5 saat geçirmiştik.
Niye ekinlerin arasında.. 😂😂
Allahım ya.. 😅😅
Tahmin edebiliyorum.. 😂😂
Kim ben mi cahilim.. 😂😂
Okuyorum.. 😅
O kadar yorum okudum ki gülerken orayı atlamışım sonradan gördüm..
Sorun yok.. 😊
aglicam simdi cok duygulandim 🥺🦔evet varrdiiiii varrrda
Gülelim diye soruyu açmıştım.. Niye ağlıyorsun şimdi.. 😅
Hımm anladım..
Ah tatlım 🤪 tabi ki lise yıllarım en güzel zamanlardandır. Çok anım var
Yapay zeka alalım bir kubbe o anılardan.. 😅
Biyoloji dersindeydik ve biyoloji kitabım yoktu (gerçi hiç biri yoktu 😂😂) neyse konu alkolün etkileriydi. Hoca içki içen var mı diye sordu ben de el kaldırdım. Alkolik ilan etmişti hoca ben. Bir de başka gün yumrukla cam kırdım 4 yıl sonra verdim camın parasını 😂😂
Hay maşallah.. 😅😅
Öğrenciyken fakirlik işte bilirsin mezun olunca parayı buldum. Gerçi ben okul zamanı da çalışıyodum hatta o yüzden okulda pek yoktum 😂😂
Dimi ama dimi.. 😂😂
Tabi ki. Sabah gidiyorum okula ama o gün aslında stüdyo var. Bakıyorum bahçe kapısından arkadaş diyo " kimya sınavı var la bugün" ben de "la tamam ya bi ara gelirim" diyorum o esnada müdür yardımcısı sigaradan cortlamış sesiyle mikrofondan bağırıp beni çağırıyor 😂😂 ben takmıyorum stüdyoya gidiyorum sonraki gün mavi sigorta defterleri vardı hatırlarsın belki. Ondan daha önce doktora gittiğim günün tarihini değiştirip fotokopi çekip okul memuruna veriyodum raporlu sayılmak için (sahte evrak yani) 😂😂😂
Evet biliyorum.. Yok artık.. O derece varya çok fenasın.. 🤣🤣
Okulun yanında tekel bayi vardı hâlâ daha var duruyor yani. Bahçeye ve okulun koridorlarına gözcüler koyup okula bira sokup derste içmiş adamım. "Arka sırada oturup pişti oynadık" diyenlere selam olsun. Benim sınıfım 2. kattaydı ve sınıfın altı eski kantin yeriydi. Camlarında demir parmaklıklar vardı top gelirse cam kırılmasın diye. Ben çantayı camdan atıyodum (içinde 1 defter ve sivil kıyafet olurdu sadece) sonra camdan sarkıp o demir parmaklıklara tutunup iniyodum. O sahte raporlarla devamsızlık rekoru da hala bende. 96 gün devamsızlığım var 😂😂😂
Diyecek bir şey bulamadım.. 🤣😅😅
Artık sessiz sakin emekli gibi takıldığıma bakmasın kimse zamanında çok çılgındım. Arkadaşımın annesi babası ayrıydı ve babasıyla yaşıyordu. Babası da vardiyalı çalışıyordu. Babası gece işteyken onun evinde kızlı erkekli partiler eğlenceler düzenliyodum. Sahte paralarla poker ve rulet falan oynuyoduk. Gündüzden almışız 6 kilo köfte 20 ekmek kasa kasa biralar
Baya baya çılgınmışsın.. 😂😂
Şimdiye kadar hiç polislik karakolluk bi durumaa düşmedim. Eğlendik ama doğru düzgün eğlendik. Ve bunları iyi ki yaptım çünkü o yaşlarda bunlar güzel şeyler ve böyle anı olarak kalıyor. İçimde eksikliği yok. Ve o arkadaşlarımın çoğuyla hâlâ daha görüşüyoruz
Orası öyle tabiki..
Arka sirada yaramazlik ediyor arkdaslar hoca ah çocuklar içimden geçenleri bilseniz dua edin şu kizkara diyor. çocuklarda hocam içinden geçenleri soyle kizlar bizdendir diyorlardı
üfff olmaz mı neler neler, dersanemde mesela bir hoca vardı, memlekette de sarışın renkli gözlü insan sayısı çok az, hoca da sarışın renkli gözlü ben de, bir sene boyunca tüm dersanedeki öğrencileri biz kuziyiz diye trollemiştik, hatta buna diğer hocalar da dahil oldu, onlar da diğer öğrencilere bunlar kuzi diyordu, o gündür bugündür o hoca benim manevi kuzim. Hatta o dönem hoca nişanlanmıştı, herkes beni de tebrik etmişti kuzisiyim diye :D
Hakan yavaş ciğerimi söktün diye bir saçma şarkı vardı bizim coğrafya hocasının adı hakandı içeri girdiği an akıllı tahtadan açıyorduk otomatik olarak son ses
Liseyi kredili sistem sayesinde zaten 2.5 yılda bitirmiştim. O yüzden okulda çok yok ama lise yıllarında dışarda çok var.
Liseye gıtmedıkkı 9 10 da covıd oldu 11 de deprem oldu 12 de zaten dersler yarımyamalak bısı de yapamadık nıye 9 10 bılgısı yok
Benimde gülerek hatırladıgım hiç bir anım kalmadı.
İnekdim gerçi sosyaldim ama ne bileyim tarihe gececek bir şey olmadı.
Üniversite daha güzeldi
Güzel bir lisede okudum puanı yüksekti öğrenciler kaliteliydi öğretmenler de. En en güzel yıllarımdıı..
cuma namazına gitmiştik 4 rekat kılınacak namazı 3 rekat kılmıstım. Namazdan çıktıktan sonra arkadaş grubunda madara olmustum :D
Çok var arkadaşlarla ara sıra bir araya geliyoruz gülüyoruz sürekli :)
Okulun önündeki yeni dökülmüş çimentonun icine girmistim bacağımın yarısı falan kalmıstı
(Okula bir iz bıraktım)
Yok artık.. 😅😅
Lise yıllarından gülerek hatırladığım bir anım maalesef yok. Üzülerek hatırladığım çok var.
Çok yok ama lise son senem ve staj zamanlarımda çok güzel anılarım var hâlâ gülerek hatırlıyorum 🫠
Pek bir anılı değil aslında hayat dediğin drama belli bir senelik ömür
Var tabi lise hayatı çok güzeldi çabuk bitti
Pek yok lise anılarımı sevmem pek ortaokul daha iyiydi
Olmaz mı ya, belki de hayatımın en güzel dönemiydi. Keşke bunun farkında olarak yaşasaymışım.
Kesintisiz eğitim süreci içinde zamanında lise öğrenimi görmeyenlerin aniları olmayabilir.
Yok, o yılları hatırlamak istemiyorum.
13 - 14 tane branştan sınavlara girdik yetmedi bir sürü projeyle uğraştım. O da yetmedi sözlülere kıt puan veren hocaların tribini çektim.
Liseye hoşçakal dediğim zaman kendimi daha iyi hissediyorum.
Lise yıllarında her cuma öğleden sonra kaçma planları yapardık 😁 beden dersinden nefret ederdim özellikle liste başında ben olduğum zamanlar😅
Evet var liseyi çok özlüyorum üniversite hiç hayal ettiğim gibi geçmedi liseye kurban olurum off off
Sevdiğim çocuğun önünde düşmüştüm 😂😂
Ay çok kötü olmuş.. 😅
Olmaz mı? En hızlı olduğum yıllardııı :))
😅😅
Var tabi hey gidi günler hey
Anıları hatırlattım sanırım.. 😅
Evet çok anılarım var ya lise gibisi varmıydı valla anılarım canlandı 😂😂🫠keşke o yıllara dönebilsem
Bir tanesini anlatsaydın.. 😅 Aynen lise yılları başka.. 😅
Baya uzun okadar çok var ki🤣🤣 aynen lise yılları da başka özellikle arkadaşlıkları da başkadır derler ama 1 2 tanesi anca var arkadasm dedigim öyle gerisi çöp🤣
Aynen keşke o yıllara geri dönebilsem diyorum.. Çok güzel yıllardı.. 😅 Tabi bizim zamanımızda böyle her şey serbest değildi.. her şey yasaktı.. 🤣
Yani tabi o yılların ayrı bir tadı vardı ama her şey eskidende ucuzdu vs o yıllar daha iyiydi🤣🤣
O zaman da enflasyon ona göreydi aslında.. 😅
Ama bu kadar değildi ögrenciyken bile tost bile yesek mutlu oluyorduk 100 liraya 3 tane yiyorduk mesala🤣 ama lise anıları ögrencilik zamanları ayrı güzeldi tabi buda ayrı konu🤣
Orası öyle tabi.. 😅
Öyle bu arada hayırlı kandiller🙏
Teşekkür ederim size de hayırlı kandiller.. 😊
Teşekkür ederim,🙏
Rica ederim..
🤗✌️
Yok
Çünkü ben okula gitmedim😂
Nasıl gitmedin.. 😅 Şaka yapıyorsun herhalde.. 😂
Gerçekten gitmedim 5. sınıf terkim ben😂
Hımm anladım.. 😅
Oooo o kadar çok ki 😂
Anlat birini.. 😅
Çapkındın yani.. 😅😅
Hı hı öyle gibi duruyor. 🤣🤣
Olmaz mı survivor gbi macera doluydu
Arkadaş cam kapıdan girmeye çalışıyordu
Evet, var. Unutulmayacak yıllardı.
yok, hiç de özlemiyorum
Ohoooo dolu dolu 😃😃
Liseye kadar gitmedim 🙂
Var tabi hey gidi günler hey
Evet çok var genellikle
Vardır heralde aklıma gelmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?