Şu an özelde röntgenciyim, klavyeye hazırlanıp katip olmak mantıklı mı?

9 yıldır bu mesleğin içindeyim devlet hastanesinde hizmet alımı olarak çalışıyorum emar tomoğrafi , kadroya alınmıyoruz her seçim öncesi vaadleri oluyor ama sonunda alınmıyoruz. asgari ücretin çok az üstüne çalışıyorum. sizce bi gün yoluna girer kadro gelir diye devam etmek mi mantıklı yoksa katiplik için çalışmak mı?

Şu an özelde röntgenciyim, klavyeye hazırlanıp katip olmak mantıklı mı?
Cevapla