Çalıştığınız işletmede yetkiniz var mı? Bildiğim şeyleri de müdürüme sormakta hata mı ediyorum?

Merhaba

15 yıldır makine Mühendisi olarak çeşitli işletmelerde çalışıyorum.

Ancak hiçbir işletmede hiçbir yetkim olmadı.

İşe başladığım ilk gün " ikinci bir emre kadar hiçbir yetkin yok, herşeyi bize soracaksın" diyorlar ancak o ikinci emir 15 yıldır gelmedi.

En son " Cıvatayı sağa mı sıkıcam sola mı" diye sorunca işten çıkardılar. Halbuki " Bildiğin bilmediğin her şeyi bana soracaksın" demişlerdi.

Yetkisi olanlar nasıl yetkilendiriliyor?

Çalıştığınız işletmede yetkiniz var mı? Bildiğim şeyleri de müdürüme sormakta hata mı ediyorum?
Cevapla