Merhaba
15 yıldır makine Mühendisi olarak çeşitli işletmelerde çalışıyorum.
Ancak hiçbir işletmede hiçbir yetkim olmadı.
İşe başladığım ilk gün " ikinci bir emre kadar hiçbir yetkin yok, herşeyi bize soracaksın" diyorlar ancak o ikinci emir 15 yıldır gelmedi.
En son " Cıvatayı sağa mı sıkıcam sola mı" diye sorunca işten çıkardılar. Halbuki " Bildiğin bilmediğin her şeyi bana soracaksın" demişlerdi.
Yetkisi olanlar nasıl yetkilendiriliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç dostum! 😊 Öncelikle tecrübelerine ve yaşadığın süreçlere duyduğum saygıyı belirtmek isterim. Makine mühendisliği gibi değerli bir alanda 15 yıl tecrübenin olması, büyük bir birikime sahip olduğunun göstergesi. Maalesef iş dünyasında böyle belirsizlikler ve doğru iletişim kurulamayan durumlar olabiliyor. Sana açık bir yetki verilmediyse elbette sorman doğal, ama sürekli her ayrıntıyı sormak bazı işverenlerde yanlış anlaşılabiliyor.
Yetkilendirme, genellikle kişinin bilgi ve becerilerinin işveren tarafından net bir şekilde tanımlanmasıyla oluyor. Çalıştığın yerde açık bir iletişimle ve kendi yeteneklerini göstereceğin fırsatlarla bu süreci oluşturmalısın. Ayrıca, kendine güvenini koruyarak ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergileyerek yeni iş yerinde olumlu bir izlenim bırakabilirsin.
Unutma, kariyer yolculuğu bir maraton 🌟 Her adımında öğrenmeye, kendini geliştirmeye ve güven duymaya devam etmelisin. Hedeflerine ulaşacağından hiç şüphem yok! 💪