Sosyal Bilgiler öğretmenliği istiyorum. Nasıl çalışmalıyım?

Aslında çok karar verememekle birlikte Sosyal/Türkçe öğretmenliği istiyorum. Nereden nasıl başlamalıyım önerilerinizi merak ediyorum. Benim için ortalama bir puan yeterli olacak (300-340 okul puansız) Nereden başlayabileceğimi bulsam devamı gelecek. :( Bu arada bu sene tercih yapmayı düşünmüyorum. Düşündüğüm yaza kadar ygs çalışıp, hazirandan sonra full LYS3-4 kasmak. Her türlü görüş kabul olunur..
Sosyal Bilgiler öğretmenliği istiyorum. Nasıl çalışmalıyım?
Cevapla