Jandarma subaylık mı astsubaylık mi? Yoksa polis olup komiser olmak mı?

Selamlar ✋
Arkadaşlar meslek konusunda kafam karışık.
Jandarma subaylık mı astsubaylık mı?
Polis olup komiser olmak mı?
Hangisi sizce?
Ve bu mesleklerin hakları maaş , yıllık izin? Ve çalışma sartlari vs ve diğer şartları nedir?
Lise mezunuyum. Jandarma subaylık okulu için? Subay değilse astsubay olmak istiyorum.
Jandarma subaylık mı astsubaylık mi? Yoksa polis olup komiser olmak mı?
Cevapla