Üniversite de bir bölümün kontenjanı dolmadıysa barajı geçen birisi yerleşebiliyor mu?

bazı bölümlerin taban puanlarına baktığımda dolmadı yazıyor. bu durumda barajı geçmek yeterli oluyor mu

Üniversite de bir bölümün kontenjanı dolmadıysa barajı geçen birisi yerleşebiliyor mu?
Cevapla