Bir haftalık hastalık tatilinden sonra işe dönüş… Hiç hevesli değilim, keşke biraz daha dinlenebilseydim.”
Midem bulanıyor üstelik gece bacak ağrısı çektim iyileştim derken bacaklarım ağrıdı erkenden yaşlandım yeminle.
offff pazartesi sendromu hiç kimseyi özlemedim , görmek istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
genelde zor oluyor hastalık sonrası bir şeyler yapmak. çok geçmiş olsun tekrar.. bol bol sıcak içecekler tüket
Aradan zaman grçince bende kendimi işten kovulmuş gibi hissediyorum
gecmiş olsun iştrn ayrıl bence
Bu ekonomi de demesi kolaydı
Bu kadar basit mi söylüyorsun kafama göre gir çık olmaz devlet kurumu.
o zaman izin al ne diyim ben öğrenci oldugum için tuzum kuru konusurum
Benim işimde de bu hafta iğrenç geçecek
Kötü enerji çağırmayın inşallah güzel geçer
45 dakika önce tumsege hızlı girdim arabanın alt muhafazasinin sol tarafı koptu uğursuzluk var
geçmiş olsun