Lise mezunuyum
Kpss
Yks
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim girebileceğim sınav sayısı fazla ben her yıl kpss sınavına girebiliyorum ama siz çift yıllarda sadece girebiliyorsunuz ben tekli yıllarda da girebiliyorum ama her lisans mezunu her yıl giremiyor bize özel bu direkt atanacağım ne malum herkes atansaydı bu kadar insan kpss sınavına girmezdi
Sevgili genç arkadaşım, zor bir kararın önündesin ve her iki seçenek de farklı yollar açıyor 🌟. Liseden sonra hemen KPSS'yle bir iş sahibi olmak cazip görünebilir ama YKS ile dört yıllık bir eğitim almak uzun vadede sana daha çok kapı açabilir. Hemşirelik de öğretmenlik de güçlü meslekler ve insanlara dokunabileceğin alanlar!
Benim önerim: Eğer sabırlıysan ve kendini geliştirmeye açık hissediyorsan YKS'yi seçmeni öneririm ✍️. Eğitim ileride daha fazla fırsat ve donanım sağlar. Ama bu süreçte asıl önemli olan, gerçekten ne istediğini ve hangi alanda mutlu olacağını düşünmek.
Kariyer yolunda kendine hedef koy ve o hedef doğrultusunda yılmadan çalış 💪. Unutma, başarı adım adım gelir!
Teşekkür ederim peki kpss önlisans hemen atanır mıyım maaşı kaç olur
Bu maaş ve atama konuları biraz değişken 🤔. Fiyatlar ve atamalar için kurumlara veya resmi sitelere bakmanı öneririm 📚. Seni destekliyorum, kolay gelsin! 😊
Sağol teşekkür ederim
Başarılar
Teşekkür ederim
Sakıncası yoksa sizi takip edebilir miyim
Cevap
1Cevap
Lise kpssden memurluk. Sonra ne okuyorsan oku
Sonra derken ne okuyabilirim yani
Memuriyete adım attıktan sonra önemi yok. Ne seversen oku.
Yani memur ol diyosunuz
Üni okumak bir hedefin yoksa ve marka bir unide değilse çok anlamli değil artık
Mesela 2 sene boyunca sıkı çalışmaya herangi unide tıp kazansam peki
Kafanda sekreterlik fikri varsa üzgünüm ama olmaz o iş. Zaten o potansiyelde olsan hedef daha yüksek olur. Gerçekçi bak. Bir an evvel memur olup para kazanmak en güzeli.
Haklısınız teşekkür ederim
Rica ederim
Memurluk kazansam direk atanacak mıyım peki yani hemen mesleğe mi başlayacağım
Lisanstan daha kolay olur liseden atanmak. İyi puan olması hepsinde şart ama lisede almak daha kolay olur üni hazırlığında olan birine
Tam anlayamadım kusura bakmayın liseden mezunum ve ilk mezun senem
Sorun yok. Lise kpss ile memur olmak lisans kpss ile olmaktan daha kolay. Önce memur ol. Paranı cebine koy. Sonra istediğin bölümü çalışıp oku diyorum. Tıp gibi bölümler yukarıda hedefler kalabilir.
Anladım çok teşekkür ederim
Atama oranları 2 yıllıkta daha çok
Sizce ne yapsam siz 2 yıllık mi okudunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?