Düşünüyorum, öyleyse varım (Descartes)Üşeniyorum, öyleyse yarın (öğrenci) ?

düşünüyorum, öyleyse varım (Descartes)
Üşeniyorum, öyleyse yarın (öğrenci)
Neden bu kadar tembeliz biz ki :) ?
Düşünüyorum, öyleyse varım (Descartes)Üşeniyorum, öyleyse yarın (öğrenci) ?
Cevapla