düşünüyorum, öyleyse varım (Descartes)
Üşeniyorum, öyleyse yarın (öğrenci)
Neden bu kadar tembeliz biz ki :) ?
Üşeniyorum, öyleyse yarın (öğrenci)
Neden bu kadar tembeliz biz ki :) ?
çalışmayı öğretmediler de ondan
istediğimiz herşeyi önümüze koydular da ondan
amacımızı unutturdular da ondan
değerlerimizle dalga geçtiler de ondan.
çanakkaleyi, sarıkamışı turistik gezi olarak gezdik de ondan.
medyayı örnek aldık da ondan..
#uyutulduk
#V
bu da öğrenciden filozof bozuntusuna cevap mı? :DDD
eic seçilmemiş sorularınız bulunmaktadır. :DDD
Ya yorumu ukalaca sayarmsn bilmiyorum ama gerçek bu genelleme yapma :))) ben anadolu lisesi ogrencisiyim ve İnanlı sıfır çalışma ortalamam 83.35 bilmiyorum bende mi anormallik var
Anadolu ogrenciyim demissin o kafa olmasa zaten orada işin ne :-D oyoe degil mi ama
https://s17.postimg.org/9nxuaf83j/image.gif
yarına daha çok var
:D güzeldiii
gözlerini yediğim <3
Cevap
24Cevap
Düşünüyorum, öyleyse konuşmalıyım (kadınlar)
Düşünüyorum, öyleyse boşver ya maç hangi kanalda (erkekler )
bir örnek de benden soruyla alakası yok tembellik başa bela :))
size sormalı hanımefendi biz öyle değiliz. 12 ders alıyorum. hepsinde geçtim
üşenirsem kalırım, kalırsam okul uzar, okul uzarsa hiç iyi şeyler olmaz
Tembellik bir sosyolojik ve politik dayatmadır bana sorarsan, tabiki farklı okumaları da vardır ama birileri sürekli bizi tembel yapmak için uğraşıyor oyuna gelmeyin kendinize gelin..
insanların tembellik hakları olmalı bence ayrıca mesai saatleri de azaltılmalı biz bildiğin modern kölelik yapıyoruz. öğrenciysen tadını çıkar.
bu sorunun cevabını bilseydim 5 dersten büte kalmazdım :))
:D geçmiş olsun seneye halledersin
seneye çok geç, bu sene halletmem lazım hepsini :((
Şuraya bak 1 dk dolmadan 17 erkek yorum yapmis nasil bir çekicilik gorulerse artik :d
Çünkü yazı yazmaya bile üşeni
Ehh ust uste gelince hersey boyle oluyor :)
Öğrenciliğin altın kuralı galiba :D
Üşenmek bitirmenin yarısıdır.
2 dakikada 10 farkli duyguyu yasattin lq bana gulsemmi aglasammi sinirlesemmi sana karsikotu seyler mi dusunsem bilemedim ya la
Anlamadım ama olsun.
Senin bu soruların öldürcek beni ya :))
Yaa sen ölme tamam. sormuyorum :D
:D teşkür :)) sor sor güzel değişik bir bakış açısı getiryon :))
burada o kadar saçma sorular var ki ben yapmşm kabahat mi :)))
Aynen ondan diorum işte güzel oluyor :)) özellikle başlıklara bitiyom :D
:D çok değişiğim canıımm
Bindi nıt fılın yık :D
sorunu cevaplıyorum
şimdi ders yılları özellikle üniv. tam kanın kaynadığı yıllardır senin kanın kaynar büt olur
Hoca der geeeel :D kanını emer yani hocalar sayesinde su içmeye üşenir olursun o durumda
Amaa 100 aldm büt ümden :)))
Tebrikler :) şaşırmadım senden beklenir :))
Kalacak diye çok korkmuştum ya :)
ama öyle olmadı olması gerekenin en iiyisi oldu :))
Tembelim diyosun bide felsefe yapiosun. tezat ;))
Bilgi kırıntıları onlar :D
Yok ya bir büt üm vardı onu da 100 le verdim ff olan dersm bb geldi :))
Yaaa ortalamam 3. 27 sanırım çokda tembel değilmişim ben ya :D
:D çok zekiyim canıımm :D
Ben ayrımcılık yapmam ya kimseden üstün değilim ;)
Neden mi tembeliz?
Sonra söylerim.
aşık oldum sanırım :/
iyice platonik oldum :/ keşke bir kelime yazsaydın da gönlümdeki bu alevi azda olsa dindirseydin :s
yarını takan kim. üşeniyorum öyleyse yatarım
Usenmek bir edebiyattir.
O halde sana iyi geceler
Düşünemiyorum öyleyse malım :)))
öğrenciliğin 10'da 9'u yatmaktır.
Türksun de ondan
Tehir etme hastalığı işte. ..
Teşekkürler
Sorma :D
come to sleep..
senin yüzünden :)
What?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar