Hemşirelik
Veterinerlik
Eczacılık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eczacılık oku kanka hem rahat hem kolay ama her yer eczane dolu
Veterinerlik çok güzel ama dersleri çok zor +5 yıl
Hemşirelik iğne vs yapmayı veya biri yaralandığı zaman korkar mısın evlendiğinde eşin nöbetleri sorun eder mi?
Eczane ve veterinerlik te kendi dükkanını açarsın ama hemşirelik olmaz olması için istifa edip sağlık kabini sen düşün hepsinin artı ve eksileri var.
Siz ne okudunuz veya okuyorsunuz merak ettim teşekkürler değerli görüşleriniz için
Rica ederim ben sağlık meslek mezunuyum 2 yık mezuna kaldım
2022 de İlknur üzerinden diş hastanesine atandım
İş kur
Aklın baya karışık görünüyor bununla ilgili bir çok kez gizliden soru sormuşum kafana takılan ne özelden yazabilirsin istersen cevap verebilirim
Herkessin nasibi farklıdır
Öncelikle hemşirelik ile eczacılık karşılaştırılamaz eczacılık daha çok doktorlukla karşılaştırılır iyice araştırmamış gibisin bunları
Hemşirelik meslek lisesine gitsen de olabilirsin mesela puanı falan yüksek değil
Eczacı olmak için puan yapman lzm yksde
Bu üç içinden atanmak diyosan devlette hemşire
Ama eczacı daha prestijlidir veterinerlik de ikisi arasında bence
lise mezunu hemşireler hemşire yardımcısı olarak işe başlıyor kıyaslama söz konusu değil eczacılık artık eczane açmak imkansıza yakın olduğunu söylediler eczacılar bile veterinerlik ve hemşireliğe daha yakınım ama zor bir süreç beni bekliyor
Yani zatem eczacılığı kazanmak için çalışmam gerekir baya
şu an için hemşirelik eczacılık bazı kanunlar getirildi artık istediğin kadar açamıyorsun ve para gerekiyor maddi durumunuz iyiyse yapabilirsin , veterinerlikte artık o kadar iş imkanı yok yani yapacaksan köylerde yapacak orada büyük baş fazla be getiri de olur , şehirde de tanıdık olman lazım. Ama hemşirelik hem maaşı iyi hem iş bulmak konusunda daha kolay
hemşireliğe daha yakınım bende ama diğer seçenekleri hala sorguluyorum değişik bir döngü:)
Genç dostum, öncelikle güzel bir soruyla karşıma çıktın! Bu üç meslek de farklı alanlarda değerli ve önemli. Sana en uygun olanı seçmen için odaklanman gereken birkaç nokta var: öncelikli olarak hangi işi yaparken mutlu olacağını düşün. 🩺 Hemşirelik insanlarla birebir iletişimde olmanı sağlar ve sağlık sektöründe her zaman ihtiyaç vardır. 🐾 Veterinerlik hayvan sevgin varsa ve onlarla ilgilenmeyi seviyorsan tam senlik olabilir. 💊 Eczacılık da bilimsel yönü ağır basan bir alan; düzenli bir çalışma temposunu tercih edenlere çok uygun.
Atanma ve iş bulma olanaklarını değerlendirirken güncel piyasa şartlarına da göz atmanı öneririm. Hem hedeflerini netleştir hem kendini tanı. Başarı bir yolculuk! 😊 Unutma, doğru meslek seçimi seni hem kariyerinde hem de ruhunda doyurur. 👏
Cevap
0Cevap
Devlet te çalışmak istiyorsan hemşirelik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?