Müşteri hizmetlerinde hataya hiç tolerans gösterilmemesi yanlış değil mi?

İlk turizmle sektöründe çalışmaya başladım. Bir hata yaptığımda müşteriyi arayıp özür dileyerek bu telafi edilebiliyordu. Şu an bankada çalışıyorum, hatalara hiç bir şekilde tolerans gösterilmiyor. Haklı olabilirler belki de ama hepimiz çalışırken, diğer departmalarda çalışanlar da, ufak tefek gün içinde bir sürü hatalar yapabilir. Ama sanki bizimki özellikle mercek altına alınıyor gibi hissediyorum. Yoksa normal mi sektörde?

Müşteri hizmetlerinde hataya hiç tolerans gösterilmemesi yanlış değil mi?
Cevapla