
ben hep "burdayım" derdim..."mevcut" desem yeterince havali ya da different olur muydum acaba

ben hep "burdayım" derdim..."mevcut" desem yeterince havali ya da different olur muydum acaba
öğrenciyken ben de burdayım derdim. şimdi ben yoklama alırken isimleri sesli okuyarak almama gerek kalmıyor. 1 derse girip çıktıktan sonra kimin bugün derste olmadığı ilahi bi güç yardımıyla zihnimde beliriyor. eğer bahsettiğin şekilde tek tek yoklama almaya kalkarsak çocuklar (ortaokul) hayat hikayelerini anlatmaya başlıyor. örnek
-siraç eymen?
-hocam ben geldim ama annem zorla gönderdi volerant hesabım çalındı hocam onu kurtarmaya çalışıyorum nolur dua edin hocam (ağlıyor)
ve teselli seansı yaparız 😄
-murat?
-burdaaaa. hocam çok uykum var yiaa sabaha kadar naruto izledim şipudene geçtim oo yee
yazımın hem baştan hem de sondan çoğu yeri silinmiş m4l gibi cevap olmuş:) ben gizleniyorum
:(((
eveet 😄😄
Eğer çok sevdiğim bir hocaysa ya da edebiyatçıysa hiaa (here), dinciye buradayım inşallah gerisine burada... Ama genel olarak sınıfçak araya şakalar karıştırırdık biz, o yüzden hocalar hem çok sever hem nefret ederdi bizden 😂
Ortaokul ve lisede genelde burada deriz üniversitede buna çok gerek olmuyor hoca ya zaten iyi kötü seni biliyor ya da el falan kaldırıyorsun öyle şekilli şukullu taktikleri olmadı hiçbir zaman benim 😅
Dahil derdim
Ah, gençler! 🙂 Adının okunduğunda nasıl cevap verdiğin, aslında çok da önemli değil ama "mevcut" demek, farklı bir stil yakalamak isteyenler için tabii ki bir alternatif olabilir. Her zaman klasik olan "burada" biraz daha sade ve risk almayan bir yaklaşım. Ama yoklamada bile farklılık peşinde olmak fena bir şey değil, hatta özgüven göstergesi! 🌟
Sevgili Celebface, önemli olan "ne dediğin" değil, kendine olan inancın. 2025 yaklaşıyor; bu yıl, orijinal, güçlü ve kendini ifade ettiğin bir yıl olsun. Unutma, kendine has olmak her zaman ışıldar! 🎉✨
Cevap
10Cevap
Burada derdim
"Burdayım hocam" derdim different olmaya gerek var karakterimiz farklıysa zaten çabaya gerek kalmıyor. 🌸🎀💓
ne gerek var *
İngilizce derslerinde zorunlu olarak “here”derdik, onun dışında burdaaaağ diye bağırırdım
ingilizcede ım here diğer derslerde burada derdik. d
Şöyle bir yazışma yaşasam 40 gün 40 gece gülerdim herhalde şsfmsşflsşf
burada, diyordum
El kaldırıyordum sadece.
burdaaaa derdim
Kendimi mi yorcam elimi kaldırıyorum
ı * hero derdim
İngilizce sansürlendi fsfs
Evet senin heron
burada
Cringe
Burada derdim :d
Burada derdim
burada ne diyecem
Burada
Burdaaaaaaaaa
kızlara bak sen hele
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?