Bir insan illa üniversite okumak mı zorunda. Ya da okusa bile çok yüksek puanlı bölümler okumak mı zorunda?

Yani bunları yapmaması onun ailesine ve öğretmenlerine yaptığı bir ayıp mı olur?

Bir insan illa üniversite okumak mı zorunda. Ya da okusa bile çok yüksek puanlı bölümler okumak mı zorunda?
Cevapla