İş bulmak neden bu kadar zor? Birde uzun süre bir sürü işe başvurup hepsi olumsuz olunca iş arama hevesiniz düşüyor mu?

Ya bir sürü iş ilanı sitesinden yüzlerce başvuru yaptım. Keza işkurdan bir sürü iş yerini aradım ama sonuç olumsuz. Akrabalara sordum onlarında çevresi yok ki yardımcı olsun hepsi fabrikada çalışan her ne kadar bazıları genel müdür olsa da. Ne yazık ki yardımcı olmuyorlar. İşsizlikten bunaldım ufak tefek meseleleri kafama devlet sorunu gibi takıyorum çünkü tüm gün evde canım sıkılıyor. E evde oturarak kısmetim de çıkmıyor. Fazla arkadaşım da yok ne yapacağız konuşalım mı?
İş bulmak neden bu kadar zor? Birde uzun süre bir sürü işe başvurup hepsi olumsuz olunca iş arama hevesiniz düşüyor mu?
Cevapla