Sabah 5 te uyanıp ders çalışıyorm bana diyorlar madem hedefin çok yüksek değil niye erken uyanıp çalışıyosun?

Tıbbi sekreterlik istiyorum bana diyorlar aynı hukuk kazanacakmışsın gibi çalışıyorsun

Sabah 5 te uyanıp ders çalışıyorm bana diyorlar madem hedefin çok yüksek değil niye erken uyanıp çalışıyosun?
Güncellemeler
1 yıl
Yanlış mı yapıyorum
Sabah 5 te uyanıp ders çalışıyorm bana diyorlar madem hedefin çok yüksek değil niye erken uyanıp çalışıyosun?
Cevapla