Dehb var ve lise terkim tekrar okumak istiyorum sizce ne yapmalıyım?

Merhaba ben 24 yaşında dehb biriyim ilaç tedavisi görücem ama eğitim hayatım tam bir felaket 2 kez Normal bir şekilde liseye gitim ve kaldım ardından açık lise geçtim fakat orada da başarısız oldum çünkü konuları anlamıyorum ve aklım da tutamıyorum ezberim kötü kimse yardımcı olmuyor 4 yıldır açık liseye gitmedim şimdi yeniden başlayıp kayıt yaptırmak istiyorum ama akademik anlama da ne ilkokulu ne ortaokul ne de lise bilgilerinin hiç biri bende yok çarpım tablosu bile zor biliyorum mesela aol giderken sınav günleri gelince kağıta boş boş bakıyordum çünkü soruların hiç birini bilmiyorum benim gibi bu durum içinde bulunan Ve bu durumdan geçmiş tecrübeli kişiler sizce nasıl bir yol izlemeliyim

Dehb var ve lise terkim tekrar okumak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla