Formasyon kalktı diyorlar 4 yıllık normal bir fakültede okusam öğretmen olamayacakmıyım?

Formasyon kalktı diyorlar 4 yıllık normal bir fakültede okusam öğretmen olamayacakmıyım?
Cevapla