Kötü bir ilçede mahallede olmama rağmen falan. Ortaokulda falan şov yapıyordum resmen ama okul birincisi olamadım hiç. Neden.
Hatta genel zamanda da herkes çok zeki olduğumu söyler.
Hatta genel zamanda da herkes çok zeki olduğumu söyler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bunu kompleks hale getirdikçe daha da streslenip olamıyor olabilirsin
Senden daha zekileri varmış demek
ama değildiler işte. Başka bişi var. Ya benim atıyorum yapamadığım ingilizce derslerinde falan kopya çektiler. Müzik bedende falan iyidiler ya da başka bişi.
Hatırlıyorum müzikten ing bedenden sosyaldeb dolayı ort düşmüştü.
Bedenden niye düşük not alır la biri
Demeki daha çok çalışman lazım
İşte o benim hiç çok az çalışmış halimdi. Haberimin olmadığı ya da unuttuğum bir sınav olduk. hiç çalışmadığım halde 100 almıştım
Öyle biriyken bile okul birincisi olamadım
Nasip