Akademik kariyerim konusunda endişelerim var yardımcı olur musunuz?

Merhaba arkadaşlar ben ilahiyat 2. Sınıf öğrencisiyim ailem bu bölümü bitirmemi istiyor. Ben de onlar mutlu olsun istiyorum ama bana göre değil ve dersleri veremiyorum bile. Yatay geçiş ile 2 yıllık çocuk gelişimine geçmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı olur 2 yıllık çocuk gelişiminde iş imkanı olur mu, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Güncellemeler
1 yıl
Aileme ne kadar zorlandığımı anlatmadım ve bölümüm uzayacak her türlü
Akademik kariyerim konusunda endişelerim var yardımcı olur musunuz?
Cevapla