Soru baslık ta yazıyor, ben henuz gelemedım de gelen oldu mu iyi yerlere, adamdan sayılmıyor neticede maalesef...
Çöpe at gitsin.
Azimle her şey olur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kaymakamlik hariç her türlü uzmanlık sınavına girebilirsiniz AÖF mezunu olarak.
Benim tanıdığım iki kişi var.
Birisi 5 bin lira maaş alıyor tarım Bakanlığında
Diğeri de 3 bine yakın. .. maliyede...
Eminim daha bur sürü vardır
AÖF diye küçük düşünme ve görme...
Mille görüyor en cok :)
Gören çöpcü olsun :)
Sana bildiğim iki tane canlı örneğini verdim.
:)) Teşekkurler cvb ıcın
eger kamu düşünüyosan bizzat tanık olduklarımı söyleyeyim vergi müfettişi gelir uzmanı vergi dairesi başkanı, defterdar bunlar benim bildiklerim farklı kurumlarda çok sayıda aöf li olabilir
Kazanırsan hakımde oluyorsun da oda nerde :))
Ben de ekled yukarıda iki tane
... ekledim*...
Ben daha basındayım yolun :) işletme yönetim umarım istediğin gibi olur canım..
Sağol senın de.
Cevap
11Cevap
genç aöf erkeklerin askerlik tecil ettirmesi için kızların ailesi izin vermediği içiin başka şehre gidemediğinden mecbur olunduğu için okunan veya okurmuş gibi yapılan bölümdür :(
Öyle deme yaw :))
İş ıcın arayanlar oluyor basvurular da az da olsa :))
Kandırmak ıyıdır kendımızı :)
örgün öğretim den mezun olanlar da adamdan sayılmıyor ki :D değişen pek bişey yok :D
Ben örgün de okdudum haklısın :) İyi bir bölüm değilse sayılmıyor.
maalesef öyle :)
Bilgi veremiycem çünkü bilmiyorum ama facebook sayfasında ki öğrencilere sormanı öneririm
Ben okudum zaten memnun olan var mı dıye sordum.
Olur öyle bazen :))
O diplomayi degerlendirmesini bilmiyorsa insan tabiki bir boka yaramaz
:) Güzel cvb
ne yazdın kutu kareler var :DDD
Teşekkürler burdan bellı olmuyor :)
hıc farkınız yok cop degıl bır suru tcdd memur girdi gecen kpss ıle
Bıze den gelmez o :)
bölüm iktisat degilmi?
İşletme senın.
Ne güzel umarım başarılı olursun.
Onu hic sorma calısmadan gırdım sınav kalkmassa sıkı calısırım ama oda hayal be.
Sağolasın :) Düşünmen yeter.
Peki :)
dgs sinavlarina girmedin mi
4 yıllık aöf zaten dgs zor bıraz.
İşletme zaten cok okuyan var.
yas gectı tatlım.
Azimle sıçan duvarı derlermiş.
:) Alemsin çatlar ölür be..
Kurtuldum aöf ten :)
Azimlİ sıçan (fare) duvarı deler.
Sözün orjinali bu dostum.
Carpitmayalim atasözlerimizi :)))))
Cok cok aof burosundan eve gelir 😅😄
ahaha :)))
Askerligi kisa donem yaparsın olmadi 😅😄
Ahaha:) Ise yarar onda dıyorsun
Aynen kalcan mi askerde 😅😄
kalmazmıyım :))
Mıyım ayrı lisans mezunu 😊
pardon bayım :DDD
Elektrik mi aldin benden 😅😄
Neden ki
Cok sicak bir muhabbetimiz oldu da 😅😄
Demi ya :)) 5 dk da
Nasil cekiciysem artik 😅😄
Bilemeyecegım o kadarını :)
Neyse bana doyum olmaz iyi geceler 😅😄
sanada
-da ayrı 😅😄
Hoca mı kesıldın len basıma :))
Ister miydin 😅😄
Aman okuldan bıktım uzak kalsın hoca fılan:))
Dursun taam 😅😄
Ahaha:) uyu sen tutmayım
Uykum yok ki
Uyumak lazım ya gec te oldu...
Uyu o zaman 😊
Uyurum birazdan
Nerazdan 😅😄
Birazdan dedim
Litarature yeni soru tumcesi ekledim verdigin cvba bak 😅😄
Bravo valla :)
Lanet olsun cok tatliyim 😅😄
Görmedıgım ıcın bır sey dıyemeyecegım seksenmodel :)
Seksendokuz. Goruyon ya arkadan 😅😄
:))
inanç inanç inanç :)
eyvallah, eyvallah, eyvallah :))
yani sana şöyle söyleyim eğer kendine inanırsan ve güvenirsen en yüksek mertebelere gelirsin bu böyledir :) sabancı örneğinde olduğu gibi pamuk tarlasından türkiyenin en büyük holding sanayi kurucusu gibi:)
:) Helal olsun adama ama
ee yaniii mumin sekmanın da dediği gibi her şey seninle başlar :)
Azım olmalı en cok ta.
tabi ki hırslanmalısın :)
İnşallah teşekkür ederim :)
rica ederim hanfendi :)
:))
:) :) hangi bölüm okuyonuz
İşletme okudum bıttı.
hayırlı olsun
İnşallah olur. Mühendıse bıle deegr verılmıyor artı bu ulke de aöf ne onun yanın da :)
Azimle herşey olur
Bide bankalar fılan ayrım yapmasa dımı :)
Evet
Napalım artık
Bilmem napalım
kısmet hersey
Aynen
Iyi biyerlere gelirsin inş :)
Saol sen de
Bölümüne bağlı...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar