Evden eğitim hakkında ne düşünüyorsunuz? Türkiye'de bu sistem neden yok?

Türkiye'de sadece olağanüstü durumlarda topluca evden eğitime geçiliyormuş, tıpkı covid salgınında olduğu gibi. Ama yurt dışında bireysel olarak ailelerin tercihi olabiliyor, okula yollamayıp evden dersleri kendileri öğretiyorlar, ve devlet düzenli olarak denetlediği için çocuklar sınavlara girip başarılı olup olmamasına bağlı ailenin evden eğitim devamına izin veriliyor.
Aileler okulların katı kurallarından okullardaki zorbalık ve dışlanma durumlarından dolayı çocukları etkilensin istemiyor ve devlet buna saygı duyuyor. Bence Türkiye'ye gelmesi gerekli bir sistem fakat yeterince denetlenmezse ileriki nesil için sıkıntı olabilecek bir durum. Doğru bir şekilde uygulanırsa çok daha özgüvenli başarılı bir nesile kapı aralar. Sizin fikirleriniz neler? Bireysel yeterliliği uygun görülen ebeveynler için izin verilmeli bence. Uzun saatler okulda olan bir çocuk eve gelince yoruluyor hakkı olarak ders çalışmak istemiyor, bütün enerjisi okulda tükeniyor. Evde daha rahat ve daha öz eğitim sağlanabilir
Evden eğitim hakkında ne düşünüyorsunuz? Türkiyede bu sistem neden yok?
Evden eğitim hakkında ne düşünüyorsunuz? Türkiye'de bu sistem neden yok?
Cevapla