Formasyon alanlar şu yeni çıkan 2 yıl eğitimi alıyor mu, direkt atanıyor mu?

İibf çıkışlıyım. Kpss eğitim bilimlerine gireceğiz, + 2 yıl daha eğitim tarzı bi şey çıktı ya asgari ücretle çalışıyorsun ama atanmıyorsun, 2 yılın sonunda sınava giriyorsun eğer geçersen atanıyorsun. O bizi etkiliyor mu
Formasyon alanlar şu yeni çıkan 2 yıl eğitimi alıyor mu, direkt atanıyor mu?
Cevapla