AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
hemşirelik
Öğretmenlik daha havalı, ayrıca çalışma şartları daha güzel
Ama ataması sıkıntı
Evet atama problem
Bunun kararını veremiyorsan ne hemşire ol neden matematik öğretmeni ol ikisinide olma.
İö mat daha iyi hemşirelikten bölüm olarak
Ama ataması sıkıntı ya onunda özelde çalışmakta nereye kadar
Hemşirelikte zor ya, öğretmenlik daha rahat meslek
Haklısın da öğretmenlikte özelde olduğun sürece sürünme durumu var bence
O okula göre değişir
öğretmenlik her zaman iyidir
Ataması sıkıntı ya
Öğretmenlerin ne çektiğinden bi habersin galiba bilmediğiniz konularla ilgili insanları yanlış yönlendirmeyin
@İiijgjdkdks hemşireliğin kötü yanları yok mu her gün dayak yeme riski bile var düşün yani tabii ki her mesleğin iyi yanları kötü yanları var ama benim kendi hastane fikrimi söylüyorum bu arada ben kadınlara öğretmenlik mesleğini yakıştırıyorum
Hemşirelik daha havalı gibi duruyor hastane doktorlar falan ama öğretmenlik daha rahat
Knk buna göre bakarsan sınıfta kalirsin haberin olsun 😃😃😃
Öğretmenlik daha iyi hemşirelik aşırı tempo ister.
Haklısın da atama olmadıktan sonra o bölümü okumanın anlamı yok
Öğretmenlik daha iyi bence
Helal paranı kazanıyorsan gerisi teferruat
Hemşirelikten uzak dur
Neden
18. yılım yaşama sevincimi elimden aldı. O kadar söylüyorum. İş imkanı fazla ama sağlam bir psikolojiye sahip değilsen çok zorlanırsın. Psikolojiden ziyade çok sabırlı olman gerekir.
Yaşama sevincini elinden aldıysa devam etmek zorunda değildin devam ettiğine göre o kadar abartacak bişey yok
Başka çarem yok. Ailemin yatları katları olsa da kendi işimi yapsam. Mecbur katlanıyorum
Parası tatmin ettiği sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum hemşirelikte
Öğretmenlerin 3 ay yaz tatili var. Üstelik hafta sonları ve resmi tatiller. Hemşire olunca verirler onkoloji servisine ya da yoğun bakıma amele gibi çalıştırırlar. İşini çok iyi yapsan bile hiçbir zaman hakkettiğin saygı ve değeri göremezsin.
Ben gelecekte o kadar zorlanacaklarını sanmıyorum çünkü hemşireler her zaman atanıyor bir zamandan sonra dolum olmasa bile çok fazla hemşire olduğundan herkes belli alanda çalışabilir ve o kadar zorlanmazlar bence
Hemşirelik ama zor meslek
Hiçbir meslek kolay değilki
Ama zorluk dereceleri ayni değil yani bana göre hemşire daha havalidir
Ama en havalisi doktor akademisyen ya da hakim savcı falan
O kadar çalışkan olsam zaten o meslekleri isterdim de hemşirelikte de alese girip akademisyenlik için uğraşcam
Haklısın
Matematik öğretmenliği
Hemşire
@Berweic daha neler
Havalı diye meslegini mi seciceksin tovbe ya
Evet ikisinden birini seçicem başka soru
İyi halt edersin o zaman
Ağlarsın sen de
He he çok ağladim sukar seller oldu 😂
Belli belli kudurduğundan
Bence Hosteslik
Onda da herkesi almıyorlar
Seni alirlar bence
Yani bilemem
Azıcık kendine güven ya lütfen?
Hosteslerin maaşı nasıl bir fikrin var mı peki
Var evet istiyorsan gel bilgi veriyim
Gerek yok internetten bakarım
Bence sen kendinden emin olduğundan emin ol 😊
Teşekkürler tavsiyen için
Rica ederim
Bktn iki meslk
Bu ne alaka açılmıyor attığın
Ne açılmasi ya dbdndn
Hafljajfjs ben bi link falan attın sandım ne yazdın aq o zaman
Hxxjdnxn ya sitenn awasini skmsler
Ne yazdınki
boş ver
Söyle niye saklıyosun
Tamam gözüktü
Bktn iki meslek yazmışsın da sanane aq ne meslek yapcağımı sana mı sorcam sanki kendisi profesör aq
Gdhddbxnx neys
Noldu gt gibi kaldın
Senle ugrasmm
Hadşakdk demiyoki benim meslek daha bktan
Mesai kavramı olmayacak
Bende yok
Olsun senin meslekten güzeldir bence
Senin meslek ne bu arada
Hdhdj ergenliğin bitince konuslm
Mesleklere hakaret eden daha ergen sanki haşdakkd
Bktan çünkü mesai denen bir şey var ikisinde de
Off ne abarttın o kadar da olsun ya
Neyse kes senin bktan davranışın kadar kötü değildir merak etme sen uza şimdi
Hffjjfnf daha çocuksun anlarsın pzt sendromunda beni
Görende sanacak kendisi 40 yaşında bana çocuk diyor
Yaş 18 mi kaç
Napcan yaşımı
Neyse cok uzadı sohbet ya
Hsföakdja sus o zaman çenen düşük ondan uzadı
Biraz ders çalış cocum hiç bir şey olamayacaksin bu gidişle
Yaş 19 yalnız sadece mesleğimi değişcem sınava girmeden yatay geçişle ilk mattan hemşireliğe geçicem
Neden mat öğretmenliği istemiyorsun
Atama yok benden büyüksün ama hiçbişey bilmiyosun
Atama falan takip etmiyorum canım ben.. iyi de sen mezun olurken de kötü olacağını mi düşünüyorsun
Evet çünkü stokta birsürü insan bekliyor onlar kalanı da dolduracak bana sıra geleceğini mi sanıyosun
Yani sen niye bana bı iğneleme derdindesin sürekli onu anlamadım.. kpss ile atanmıyor musunuz
Çok merak ettim senin meslek ne
Benim mesleğimi bilmenin sana faydası ne olacak bende bunu merak ettim
Çünkü merak ettim
Etme çünkü burdan biriyle özel hayatım hakkında sohbet etmiyorum
Sen benim yaşımı merak ediyosun da ben mesleğini sorunca niye zoruna gitti
Yoksa kötü bi meslek mi haha
Çünkü senin yaşın 24 olsa. Başka şeyler söylerim 22 olsa başka. 18 olsa başka. Ve konu senin mesleğin. Benim mesleğim değil. Zoruma giden falan da yok şu ergenk tavırla yazmayı bırakmadan senle neyi neden paylaşıyim ki fhdhdh
Haldkajd insan gibi mesleğe hakaret etmeden cevap verseydin ben de öyle davranırdım sonuçta saygı hak edene verilir. paylaşmazsan paylaşma çokta lazım değilsin neyse ikile fazla uzadı sohbet
Yahu çünkü mesai kavramı olan her meslek bktandr. Anlayacaksin. Gençsin anlamıyorsun
Bence sen 26 değilsin 40 falansın çünkü yaşlı gibi davranıyosun
Ya sen benim hayatımı niye merak ediyisun wk dhhdjd konu ben değilim anlasana şunu
Çünkü çok bilmişsin neyse yeter yazma ya
Ee bilmisim de demedim basit bir şey dedim mesaii kavramı bktn dedm
Neyse tamam aynen haklısın
Ergenliğin bitince konuslm senle
Haldakdka yok senin yüzüne bile bakmam ben bide sohbet mi edicem
Dshjjhfd önce anne babana sonra tüm çevrene sabırlar diliyorum
Haldksjd tamam sensinnnn
Eşit bence
Hemşirelik
Öğretmenlik
Doktorluk
Hemşire