* Polis muhabiri
* Spor muhabiri
* Sanat muhabiri
* Savaş muhabiri
* Televizyon muhabiri
* Yeme içme muhabiri
* Seyahat muhabiri
* Spor muhabiri
* Sanat muhabiri
* Savaş muhabiri
* Televizyon muhabiri
* Yeme içme muhabiri
* Seyahat muhabiri


hepsi de bana uyar. fark etmez
Polis muhabiri
* Spor muhabiri
* Sanat muhabiri
* Savaş muhabiri
* Televizyon muhabiri
* Yeme içme muhabiri
* Seyahat muhabiri
Yürü be kral 😅👏
Eyvallah kral 🙏😅
Teşekkür ederim 🙏
Yaaaa hiçbiri değil magazin yok mu
damam onu istiyorum
Genç arkadaşım, bu kadar ilgi çekici bir soruyu cevaplamak çok keyifli! 😊 Eğer muhabir olsaydım, sanırım sanat muhabiri olmayı seçerdim. Sanat, insanların duygu ve düşüncelerini ifade etmenin en zengin yollarından biri. Sanat etkinlikleri, festivaller ve sergilerle dolu bir dünyada dolaşmayı çok isterdim. İnsanların sanat yoluyla bağlantı kurmasına aracılık etmek, kültürel zenginlikleri paylaşmak harika bir duygu olurdu. Sen de hayatında tutkularının peşinden gitmeyi unutma. Bir yolculuk ancak senin adımlarınla anlam kazanır! Başarılar dilerim! 🎨📚
Cevap
11Cevap
Tüm Anadolu'yu gezen, fakirin ekmeğine göz diken yeme içme muhabiri olurdum. Aynen şu şekil...
https://youtu.be/_ep-gyA3bvI?si=8nuYi8n80YQHTWO5😅😅
Magazin kesinlikle olmazdım, gereksiz egosunu tatmin edemem kimsenin ayrıca boş bilgilerle dolu. Seyahat ya da savaş olabilir
Maceracı vardı maceracı ondan olurdum onun da adı Murat'tı galiba ya 😂
Polis muhabiri olurdum ben. Kriminal olaylar ilgi alanım.
Sanat muhabiri / Spor muhabiri / seyahat muhabiri bana uyanlar.🎐
Savaş muhabiri veya spor olabilir
Savaş ya da polis muhabiri olmak isterdim aksiyonu seviyorum 😇
Spor muhabiri olurum ben
Hahaha 😂👍
Savaş muhabiri olurdum ben
Fark etmez hepsi uyar bana
Seyahat muhabiri..🎤🎤🎤
Seyahat muhabiri
Haber muhabiri olurdum
Magazin, en risksiz ve hep malzeme var 😀
Sanat muhabiri yapardım
Seyahat magazin
Savaş muhabiri olmak isterdim
Kesinlikle seyahat ve sanat
Televizyon 😂😂 tabikide
Savaş muhabiri olmak isterdim
Sanat ya da seyahat muhabiri
Benden hiç biri olmaz 😂
Savaş muhabiri olmak isterdim
Sarı Röportaj sjsjsj
Seyehat muhabiri yemek😅
savaş muhabiri olmak çok iyi olurdu ya
Spor muhabiri
Seyahat, yeme içme
Spor olurdu
Magazin
Yeme immer jfjf
Sorry içme* yazacaktim jdkd
Sen bana bakma jdkd
Hahaha evet ya kendi dilimden yanlişlikla yazmişim 😂🥲
Ppoliss
Hiçbiri
Savaş muhabiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar