Yüksek lisansı tamamlamasam çok mu kötü olur acaba?

2 3 ay kaldı tezimi teslim etmeye ve bitircegimi zannetmiyorum zor olduğunu düşünüyorum

Yüksek lisansı tamamlamasam çok mu kötü olur acaba?
Cevapla