Dün MSÜ sınavında edebiyat sorusu olmuyor diyen iki kişi vardı. Bu soru ne oluyor şimdi?

Dün MSÜ sınavında edebiyat sorusu olmuyor diyen iki kişi vardı. Bu soru ne oluyor şimdi?

Edebiyatı yazar , şairden ibaret görünce işte böyle cahillik ortaya çıkıyor. Siz , sosyal kısmında diye destanları sırf tarih konusu mu sanıyorsunuz? Tarih ile edebiyat iç içedir. Bunun için de birbiriyle etkileşim hâlindedir. Tarihte üstünkörü üstünden geçiyorlarken edebiyatta edebî türlerden biri olup daha detaylı üstünde duruyorlar. Ki sadece bu kadar az destan da yok. Tarihte hepsini öğretmiyorlar bile. Bir de üstüne elin ergeninden hakaret duyuyoruz. Bu sorunun üstüne asıl sal**ağın , geri **zekâlının kim olduğunu ortaya atmış oldun. Bu kafayla biraz zor alırsın Hava Harp Okulunu.😅😅

Güncellemeler
1 yıl
Edebî türler nelerdir? Önce onu öğrenin de gelin. Sonra tartışalım tarihin mi yoksa edebiyatın mı aslî konusu olduğunu. Edebiyatın içinde de dönem özelliklerinden kaynaklı tarihî tarafları var ama biz gidip tarihçinin anlattığı savaşlar edebiyatın konusu demeyiz. Etkilemiş edebiyatı , o kadar. Zaten tarihçiler de sorarsanız asıl edebiyatın konusu olduğunu destanın inkâr etmez , şorun yani.
Dün MSÜ sınavında edebiyat sorusu olmuyor diyen iki kişi vardı. Bu soru ne oluyor şimdi?
Cevapla