Bir işten kaç aydan önce çıkmak işverenler tarafından kötü karşılanır?

Beyaz yaka bir işte çalışıyorum. İlk iş tecrübem ve 6 ayı geçti. Ayrılmayı düşünmüyorum fakat arada çok bunalıyorum. Sadece meraktan soruyorum. Bir işten ayrılmanın kötü gözükmemesi için minimum kaç ay geçmesi gereklidir?

Bir işten kaç aydan önce çıkmak işverenler tarafından kötü karşılanır?
Cevapla