Erkekler okumayı ve çalışmayı bıraktı mı?

Birçok sektörün çoğu kadınlarda hep. Benim için problem yok ama erkekler sanki okumayı bıraktı mı emin degilim.

Mesela hastanelerde doktorların yüzde 80 i kadın. Diş hekimleri yuzde 90 ı kadın.

Mühendislik fakultesinde kadın erkek yari yariya hatta bazen kadin sayisi daha çok. Üniversite mezunu kadin erkekten çok fazla artık.

Merak ediyorum da erkekler o sırada ne yapıyor? Hiç meslekleri vasfı yok mu?

Erkekler okumayı ve çalışmayı bıraktı mı?

Erkekler okumayı ve çalışmayı bıraktı mı?
Cevapla